Nieuwsbrief 6

Lennard

Active member
Ja, dan is het alweer zover.
Op een enkele gelukkige na moet vrijwel iedereen die dit leest alweer naar school of naar het werk. Natuurlijk vind je dat je na deze maandag hard gewerkt te hebben wel weer vakantie verdient. Maar wat is er beter dan opnieuw een paar maanden of weken vakantie? Precies: De one2xs nieuwsbrief.
Speciaal voor jullie dus nog een nieuwsbrief. Niet omdat we zoveel te melden hebben, maar gewoon, om wat te sturen, de vorige is toch ook alweer 2,5 maand oud.
In deze nieuwsbrief vind je een tweetal vreselijk leuke acties en een berichtje over een nieuw product wat we hoogstwaarschijnlijk gaan aanbieden.

Actie nummero 1
Als eerste heeft de gebruiker Marjolein een actie op touw gezet waarbij het de bedoeling is om te raden hoeveel nieuwe gebruikers zich zullen aanmelden in de maand september. Helaas kon je een gokje wagen tot aan het eind van deze avond, dus waarschijnlijk zijn de meesten van jullie op het moment dat jullie dit lezen te laat. Mocht je nog niet te laat zijn en een gokje willen wagen, of gewoon de actie nog willen nalezen, dan kan dat hier.
De forumleden organiseren regelmatig zeer leuke acties waar je gratis of tegen een kleine betaling aan kunt meedoen, houd het forum dus goed in de gaten!
Vanaf deze plek willen we tevens de organisator van deze actie, Marjolein dus, maar ook de organisatoren van de voorgaande acties bedanken.

Raad de Daat
En als laatste actie, waar je waarschijnlijk nog wel aan mee kunt doen als je dit leest, is een actie die we zelf hebben opgezet. Het heet Raad de Daat(um), en het is de bedoeling dat je de datum raadt waarop het 5.000e lid zich aanmeldt. Meer informatie vind je hier; daar vind je ook een link om je gok te verzenden. Of klik gewoon hier, dat kan natuurlijk ook. Degene die het dichtst bij de feitelijke datum heeft gegokt, wint een enorm leuke prijs. Uiteraard krijgt het 5.000e lid zelf ook nog wat, maar omdat jullie dat toch niet zijn, heeft het weinig zin om dat hier te melden.
smile.gif


VPS
Zoals je misschien al wist, hebben we overwogen om VPS’en aan te bieden. We hebben wat onderhandeld met onze zeer makkelijke hoster, en hebben bijna alles rond, wat inhoudt dat de VPS’en er hoogstwaarschijnlijk komen. Of het ook werkelijk doorgaat vind je als eerste op het forum, en later in de nieuwsbrief.

Tim bedankt
Zoals jullie hebben gezien, heeft Tim tijdens de vakantie van ons one2xs voor een aantal dagen overgenomen. We willen hem hierbij nogmaals bedanken. Tim is nu geen beheerder meer, maar nog wel moderator. Als dank heeft hij een taart gehad, een foto ervan kun je hier vinden.

Tip!
Wist je dat je zelf je steentje kunt bijdragen aan de opbouw van one2xs? Je verdient er zelf ook nog wat aan! Laat je vrienden, kennissen, bekenden en onbekenden zich aanmelden via jouw persoonlijke link. Meer informatie vind je hier.

Dat was hem alweer, de zesde nieuwsbrief.
smile.gif

Veel succes allemaal op school, werk, of wat dan ook.

Groeten,

one2xs team
 

Jeffreyy

Jeffrey
Mooi geschreven, Maar jammer genoeg voor de mensen die al naar school moeten/werken ofzo.
Ik ben nog een weekje vrij
emo.gif
 

Zamir

New member
Leuk Leuk , misschien zal ik in de toekomst een actie organiseren
yummie.gif


Aww niet leuk dat school weer is begonnen minder tyd
yummie.gif
^^
 

Lennard

Active member
Sjoerd:
volgens mij mist het berichtje iets...
Ja, de groeten aan Sjoerd, maar dat paste dr niet meer bij.

@ Nielsie: Als het goed is moet je hem gehad hebben, hij is wel naar jouw account verzonden zie ik.
 

Sjoerd

Active member
Lennard:

Sjoerd:
volgens mij mist het berichtje iets...
Ja, de groeten aan Sjoerd, maar dat paste dr niet meer bij.


o, de groeten terug

ik dacht meer iets van

Raad de Daat, doe het snel, want we hebben nu al 3883 leden!!

ofzoiets
en wel goed dat die tip er in staat
in september moeten er wel 6500 leden komen
emo.gif
 
Bovenaan