Nieuwsbrief

Lennard

Active member
Erik:

Lennard:
Ja, of even klein.
yummie.gif


Lennie toch... Voor een of mag je nooit een , gebruiken.
pompom.gif


Echtwel, je zegt ook "ja, of even klein", niet "ja of even klein". Waar je een rust zegt moet je ook een rust schrijven, ofzo.
emo.gif



Guildjuhh:
Zijn jullie soms op zoek naar een 3e beheerder?
Er staan namelijk 2/3 vragen over het worden van een beheerder op one2xs =]
Nee, maar het feit of je al dan niet beheerder van one2xs wil worden zegt wat over of je tevreden ben met de site, en waar je niet tevreden over bent.
t Is dus niet zo dat we een nieuwe beheerder zoeken, maar meer om te peilen of en waarom jullie (on)tevreden zijn over bepaalde zaken op one2xs.
smile.gif
 

Sebas

Active member
Corbin:
Iedereen teleurgesteld!


Noujah iedereen behalve ik
santabaard.gif
ik heb aangeven geen mede-beheerder te worden op de website. En er staat ook nog een goeie reden bij na mijn idee.
 

Sebas

Active member
Corbin:
Wat dan als ik vragen mag, sebas?


Nou omdat ik eerst een lagere rank zou willen hebben om te kijken of ik er genoeg verstand van heb + of ik genoeg tijd heb
wink.gif


En als dan die lagere rank goed bevalt dan misschien door te gaan voor mede-beheerder
wink.gif


Dit heeft er niks mee te maken dat ik iets negatiefs heb one2xs.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Zoiets heb ik ook neergezet sebas =D
Ik hoef ook niet per se Admin te worden, zeker niet omdat ik weinig ervaring heb =]
 

Sebas

Active member
Guildjuhh:
Zoiets heb ik ook neergezet sebas =D
Ik hoef ook niet per se Admin te worden, zeker niet omdat ik weinig ervaring heb =]


Jah, ik vind het wel raar als mensen ja hebben ingevuld die weinig ervaring hebben, en hoe kan je nu al weten of je dan genoeg tijd hebt om one2xs te helpen met alle tickets enz.
 

Corbin

New member
Mensen die veel online zijn(ik ook dus) en ervaring heb je niet omdat je niet weet hoe de site in elkaar zit, maar da tkomt vanzelf wel toch! Het enigste waar je ervaring in kunt hebben is hoe de ewrkt waar wje wat kunt vinden enzo!
 

Marjolein

Miss Marjolein
owwww, nu snap ik die opmerking van een nieuwe beheerder....ik heb die enquete nog niet ingevuld dus ik snapte al die ophef erover al niet, haha
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Gewoon even een vraagje:

Kan je echt iets winnen, en zoja wanneer komt de uitslag? (ja ben ongeduldig
hypocrite.gif
)
 

Joeri

Active member
Als je een 1 april dag vantevoren maakt etc dan gaat het fout en zal er iets ergs gebeuren
santabaard.gif
xD
 

Lennard

Active member
We verloten die 5 punten onder iedereen die de enquête goed heeft igevuld, dus je ziet vanzelf wel als je gewonnen hebt.
 
Bovenaan