node hosting

Rudie

New member
Hey,

Is er een kans dat one2xs (binnenkort/ooit) ook node hostings gaat aanbieden?
ik zag wel dat je een vps kan bestellen, maar je kan meerdere node hostings op een vps zetten, dus als one2xs nou een paar vpsen klaarzet voor node dan kunnen ze deze voor een lager tarief dan een vps verhuren.

alleen is het wel zo dat het enkel werkt als je 100% uptime hebt, aangezien je anders alle screens weer opnieuw moet restarten en de RAM geleegd wordt. Dus alle data kwijt als je deze opslaat in het RAM.



Rudie
 

Antonn

New member
Hoe moeten wij dat nu weten...?

Een vraag gericht aan de staff moet in een ticket.

Een suggestie moet in de suggesties categorie.
 
R

Rudie

Guest
Antonn (link):
Hoe moeten wij dat nu weten...?

Een vraag gericht aan de staff moet in een ticket.

Een suggestie moet in de suggesties categorie.


Vragen over one2xs kun je hier kwijt.

emo.gif


Dus kan gewoon hier, een teamlid kan makkelijk de vraag beantwoorden vind je niet? :3
 

Antonn

New member
Nicknl (link):

Antonn (link):
Hoe moeten wij dat nu weten...?

Een vraag gericht aan de staff moet in een ticket.

Een suggestie moet in de suggesties categorie.


Vragen over one2xs kun je hier kwijt.

emo.gif


Dus kan gewoon hier, een teamlid kan makkelijk de vraag beantwoorden vind je niet? :3



Wij toch niet? =_=
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Rudie (link):
Hey,

Is er een kans dat one2xs (binnenkort/ooit) ook node hostings gaat aanbieden?
ik zag wel dat je een vps kan bestellen, maar je kan meerdere node hostings op een vps zetten, dus als one2xs nou een paar vpsen klaarzet voor node dan kunnen ze deze voor een lager tarief dan een vps verhuren.

alleen is het wel zo dat het enkel werkt als je 100% uptime hebt, aangezien je anders alle screens weer opnieuw moet restarten en de RAM geleegd wordt. Dus alle data kwijt als je deze opslaat in het RAM.



Rudie


100% gegarandeerde uptime kunnen we sowieso niet geven.
 

Rudie

New member
Rik (link):

Rudie (link):
Hey,

Is er een kans dat one2xs (binnenkort/ooit) ook node hostings gaat aanbieden?
ik zag wel dat je een vps kan bestellen, maar je kan meerdere node hostings op een vps zetten, dus als one2xs nou een paar vpsen klaarzet voor node dan kunnen ze deze voor een lager tarief dan een vps verhuren.

alleen is het wel zo dat het enkel werkt als je 100% uptime hebt, aangezien je anders alle screens weer opnieuw moet restarten en de RAM geleegd wordt. Dus alle data kwijt als je deze opslaat in het RAM.



Rudie


100% gegarandeerde uptime kunnen we sowieso niet geven.



goede backups dan? om het halfuur een backup.
En dan max 2 of 3 backups bewaren.


toevoeging op 29 juni 2013, 14:29:24:

Lennard (link):
Wat bedoel je met node hosting?


node.js
 

Trans

New member
Ik kan wel een soort beheer panel voor gebruikers coderen net iets al multicraft als Lennard daar interesse in heeft.
Natuurlijk helemaal gratis
emo.gif
 

Rudie

New member
Trans (link):
Ik kan wel een soort beheer panel voor gebruikers coderen net iets al multicraft als Lennard daar interesse in heeft.
Natuurlijk helemaal gratis
emo.gif



ben ik ook al mee bezig
smile.gif

Maar dat gaat ook PHP ondersteunen, en andere webtalen.
Draait op verschillende cloud services, mooi gescaled, en je kan het zelf binnen 1 seconden van 1 naar 17 nodes scalen ofzo
smile.gif


Je kan, bijvoorbeeld als je een php project start, een project leader opgeven en een framework selecteren, zodat je project binnen een paar klikken goed draait op een mooi framework.


toevoeging op 1 juli 2013, 15:36:23:
En elk project word weer een dyno voor aangemaakt
 

Rudie

New member
heb al hulp. En de hele ontwikkeling willen wij het liefst samen doen, sowieso de basis.
Als het basis systeem klaar is, kan iedere developer er aan mee werken (of in ieder geval developers die wij geaccepteerd hebben) die kunnen dan frameworks en kant en klare modules in het systeem zetten, en andere kunnen deze dan op hun project installeren
smile.gif
 

Rudie

New member
Hafcjulian (link):
Nice, succes ermee!


toevoeging op 2 juli 2013, 10:13:06:
PM me even als het af is, haha
wink.gif


Tof idee!


vergeet ik toch. En zon project is nooit af
wink.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Node.js hosting is, naar mijn mening, wel een goed idee. Maar moet echt vanaf 0 uitgedacht en geprogrammeerd worden (denk ik). En dan ook nog de kans dat het niet goed gaat lopen, ik ben benieuwt =).

Verder, de 100% uptime die jij hier denkt bieden vele hosting partijen aan. Echter, worden veel partijen vaak aangevallen, waardoor het netwerk oid eruit licht. Ik heb een node met een uptime van ruim één jaar, echter, wanneer je dit extern bijhoud komt deze niet op 100% uit. Dit omdat het netwerk er soms bij laat zitten (DDoS, onderhoud). Je screens zullen dus 99% van de tijd na een "uitval" (netwerk uitval oid) dus gewoon nog aanstaan. Maar, dit zou ook weggewerkt kunnen worden met een simpel Shell scriptje naar mijn weten wanneer ze onverhoopt toch uitvallen.
 

Rudie

New member
Ja, tuurlijk heb je overmacht situaties, maar als er voldoende back-ups gemaakt worden is dit al beter te voorzien, de schade blijft dan zeer beperkt.
 
Bovenaan