Nog steeds geen punten van kliks.,..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paradox

New member
Ik krijg nog steeds geen punten van kliks.
Javascript staat AAN
Zowel bij IE als bij Firefox doet hij het niet...
 

Paradox

New member
Nog steeds niet...
Ik snap er echt niets van.

Edit:

Het lijkt wel of er iets mis is met mijn account.
Ik heb aan de buren gevraagd te klikken, maar daar werkt het ook niet.
Worden direct afgekeurt.

Heeft de adverteerder nog genoeg tegoed?
En hebben meer mensen dit probleem?
 

Lennard

Active member
Je laatste drie kliks worden gezien als al geklikt, dus dat je al een keer met die computer hebt geklikt.
Ik heb die kliks er nu uitgehaald, wil je het nog een keer proberen en hier je kliklink neerzetten waarover het gaat?
 

Paradox

New member
1) Deed het bij mij en de ene buren nog steeds niet. Bij de andere wel.

2) Die ip-adressen stonden nog niet in mijn lijst die al geklikt hadden. Dus er is iets raars aan de hand. Zelf zitten ze niet op deze website en eerder hadden ze ook nog niet geklikt.

Misschien dat er toch ergens iets fout gaat in het script. En dat de website bij mij een ander ip aangeeft als wat in de database staat.
 

Rogier

New member
ik heb het probleem dat de beheerders denken dat ik proxys stuur terwijl ik tot vanmiddag toen de beheerder het uitlegde nog niet wist wat het was.
 

Paradox

New member
Ander probleem, bij mij worden ze direct afgekeurt. Maar ik ben geen proxy howr. Dus zal niet aan mij liggen
xd.png
 

Lennard

Active member
Rogier:
ik heb het probleem dat de beheerders denken dat ik proxys stuur terwijl ik tot vanmiddag toen de beheerder het uitlegde nog niet wist wat het was.
Dan is er niets aan de hand, en zit misschien iemand anders via een proxy op je link te klikken, of is het iemand zonder javascript.


Paradox:
1) Deed het bij mij en de ene buren nog steeds niet. Bij de andere wel.

2) Die ip-adressen stonden nog niet in mijn lijst die al geklikt hadden. Dus er is iets raars aan de hand. Zelf zitten ze niet op deze website en eerder hadden ze ook nog niet geklikt.

Misschien dat er toch ergens iets fout gaat in het script. En dat de website bij mij een ander ip aangeeft als wat in de database staat.
Je kliks van:
2008-12-01 19:17:28
2008-12-01 19:17:39
zijn nu wel goedgekeurd. Die komen beiden van hetzelfde IP adres, ik gok van je buren?
Verder zijn er nog geen kliks gekomen op jouw link.
 

Paradox

New member
Als je niet weet waar ie vandaan komt is het niet zo;n probleem...
Maar als je het wel weet is het irietant.

Edit:
Er is vaker geklikt. Advertentie nummer 4 over die gokkasten:

vandaag 19:17:28 83.83.***.*** Goedgekeurd
vandaag 19:03:23 82.171.***.*** Afgekeurd
vandaag 19:01:27 62.251.***.** Afgekeurd
vandaag 17:20:35 62.251.***.** Afgekeurd
vandaag 17:20:03 62.251.***.** Afgekeurd
eergisteren 19:00:17 77.165.*.*** Goedgekeurd
28-11-2008 18:08:05 84.29.***.*** (door Marijnnn) Afgekeurd
28-11-2008 17:34:25 62.251.***.** (door jezelf) Goedgekeurd
 

Lennard

Active member
Het systeem is iets soepeler ingesteld nu, als er vanaf nu nog meer problemen zijn dan hoor ik het graag, t moet wel goed werken natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan