Notificaties

Soufian

New member
Zat ff na te denken, kwam ik plotseling op dit idee.

Misschien dat je bij elk topic, notificaties kunt instellen?
Je opent een topic, je wilt dat topic volgen en dus weten of er een nieuwe reactie is geplaatst of niet.

Dus gewoon een checkbox "Hou mij op de hoogte van nieuwe reacties".
Vink je het aan?
Dan krijg je boven naast de advertenties alle notificaties van topics waar nieuwe reacties zijn geplaatst.
 

Reins

New member
Ja inderdaad best wel handig & goed
thumbsup.gif
 

Kingunit

New member
Sjoerd (link):
Met watchlist zie je dus gewoon al of er nieuwe reacties zijn?
emo.gif



Hij wilt graag een notficatie.
Hij wil niet steeds op watchlist klikken.
 

Sjoerd

Active member
Kingunit (link):

Sjoerd (link):
Met watchlist zie je dus gewoon al of er nieuwe reacties zijn?
emo.gif



Hij wilt graag een notficatie.
Hij wil niet steeds op watchlist klikken.

Maar je ziet of hij oranje of grijs is?
emo.gif
 

Merlin

New member
Houd dan gewoon de watchlist maar dat je daar nog extra notificaties kunt aan en uitzetten ofzo
yummie.gif
 

Soufian

New member
Lennard (link):
Maar of je nou een checkbox aanklikt of op dat plusje drukt, dat haalt niks uit toch?

Gewoon een knopje naast reageer button
 

Merlin

New member
Lennard (link):
Maar wat is het verschil tussen notificaties en een watchlist?


Waarschijnlijk iets van een popup of mailtje ofzo?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):
Maar wat is het verschil tussen notificaties en een watchlist?

watchlist: Is een lijst waarin je zelf een topic kan plaatsen die je wil blijven volgen en checkt deze zelf regelmatig.
Notificatie: Je markeert een topic en zodra hierin een nieuwe reactie komt dan krijg je een mail of pb. Je hoeft dus zelf niets te doen.
Duidelijk een verschil
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Maar TS geeft aan dat ze in een rijtje naast de advertenties (?) komen te staan, dus niet per pm of mail ofzo.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Hij bedoeld denk naast de nieuwste klik en doe ads

(die in header staan)
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):
Maar TS geeft aan dat ze in een rijtje naast de advertenties (?) komen te staan, dus niet per pm of mail ofzo.
per mail lijkt me dan handiger, persoonlijk vind ik nog zon hokje erbij in de header hinderlijk, en dan kan je eigenlijk gewoon de watchlist uitbreiden ofzo dat als er nieuwe reacties bij zijn dat er dan bv (3)achter komt dus dat je weet dat er 3 nieuwe reacties zijn (en dan met eventueel een dropdown dat je kan zien in welke topics, geen idee of dat mogelijk is
yummie.gif
)
 

BasDev

Active member
Of je zet gewoon in het forum overzicht onder elk forum in hoeveel topics er nieuwe berichten zijn gepost (als je je volgt dan) en dan in het topic overzicht kan je het wel zien aan het gelezen/ongelezen systeem?

Bijvoorbeeld:
Webwereld (3)
 
Bovenaan