Offline melder

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Om ervoor te zorgen dat eventuele downtimes voortaan nog sneller worden opgelost, is het vanaf nu mogelijk om direct een melding naar de hoster te versturen wanneer er iets mis is.
Je kunt er niet alleen downtimes melden, maar bijvoorbeeld ook als MySQL of FTP er uit ligt.

Melden doe je hier, of klik op Help! en vervolgens op Meld offline.
Test hem s.v.p. niet, dat hebben wij al voor je gedaan. Gebruik hem alleen als het echt nodig is.
smile.gif


Groet,

one2xs
 

Robbert

New member
Niceheid, en nu maar hopen dat er geen dertigduizendtopics worden aangemaakt als de servert een minuut down is.
 

Jesse

New member
Misschien ook handig dat dit in het menu komt (alleen voor alle host gebruikers)
 

Lennard

Active member
Jesse (link):
Misschien ook handig dat dit in het menu komt (alleen voor alle host gebruikers)
Thanks, zit er bij.
smile.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
handig
smile.gif

Maar als er een storing is iemand heeft dit al doorgeven krijg je dan een melding dat het al gemeld is of worden alle meldingen doorgegeven (stel dat er 30 gebruikers gaan klikken dan krijg je 30 mailtjes ofzo, lijkt me nogal overdreven nl)?

btw dat kruis had wel iets duidelijker gemogen
emo.gif
 

Lennard

Active member
Nee, er wordt maximaal 1 melding per kwartier doorgegeven
biggrin.gif
tenzij je het formulier al in zat te vullen, dan kun je die nog opsturen omdat het anders zo sneu is als je m voor niks invult
smile.gif


Ja, Ruben zoekt wel een keer een goed plaatje.
emo.gif
 

Caner

Held
Marjolein (link):
handig
smile.gif

Maar als er een storing is iemand heeft dit al doorgeven krijg je dan een melding dat het al gemeld is of worden alle meldingen doorgegeven (stel dat er 30 gebruikers gaan klikken dan krijg je 30 mailtjes ofzo, lijkt me nogal overdreven nl)?

btw dat kruis had wel iets duidelijker gemogen
emo.gif


Het hoort wel bij de alle andere iconen.
 

Patrickspam

New member
Is het de bedoeling dat ook mensen die niet ingelogd zijn die pagina kunnen laden? Ik denk dat je nl. minder zinloze meldingen krijgt als je maakt dat het alleen is als je ingelogd bent.
 

Lennard

Active member
Mja we kijken het even aan, t kan gebeuren dat je er net op school ofzo achter komt, dus vandaar dat ik hem open heb gelaten voor niet-ingelogde leden.

De enige beveiliging is dat je dan een captcha moet overtypen.
yummie.gif
 
Bovenaan