Onbeperkt ipv 999

Wiitse

New member
Ik heb een fout ontdekt. Eigenlijk wist ik dit al een hele tijd maar, ik had geen zin om een verhaaltje te typen. De fout is dat op de host bestel pagina bij elke host staat dat je 999 databases, 999 subdomeinen en email adressen erop kunt maken terwijl deze drie dingen eigenlijk onbeperkt zijn.
 

Sebastiaanh

New member
Ja echt hé
yummie.gif

Maar het is niet erg ofz. Is gewoon standaart dat dit erbij staat.
 

Tgrm

New member
Wiitse (link):
Ik heb een fout ontdekt. Eigenlijk wist ik dit al een hele tijd maar, ik had geen zin om een verhaaltje te typen. De fout is dat op de host bestel pagina bij elke host staat dat je 999 databases, 999 subdomeinen en email adressen erop kunt maken terwijl deze drie dingen eigenlijk onbeperkt zijn.


Misschien is het wel gelogen en is het ook maar 999 ipv onbeperkt
biggrin.gif
Weet jij veel xD
 

Wiitse

New member
Dat weet ik wel. Directadmin liegt namelijk niet. In de mails staat onbeperkt en in de Directadmin zelf ook. Dit is gewoon een domme fout want onbeperkt klinkt aantrekkelijker dan 999.
 

Lennard

Active member
Als ik er onbeperkt van maak dan heb je altijd wel iemand die 1 miljoen emailaccounts wil gaan maken en als dat dan niet lukt bij ons klaagt "ja maar ik kon er toch onbeperkt maken?". Vandaar die 9999, maar in principe is het onbeperkt zolang je niet voor overlast zorgt en binnen je bundel blijft.
 

Freestyle

New member
Dus lennard als ik 998 email adressen hebt. Ze worden super veel gebruikt. En ze veroorzaken over last dan is dat niet mijn schuld
clown.gif
redface.gif


ff een bot zoeken die 998 emails aanmaakt
 

Patricka

New member
Dit is hetzelfde principe als Gethost. Bij Gethost, heb je onbeperkt dataverkeer, mits je geen overlast veroorzaakt
yummie.gif
 

Freestyle

New member
Lennard (link):
Je mag sowieso geen overlast veroorzaken.
clown.gif



En als het niet jouw schuld is? je hebt een email site en veel mensen hebben een email en maken er veel gebruik van.
 

Luukvdo

New member
Patricka (link):
Dit is hetzelfde principe als Gethost. Bij Gethost, heb je onbeperkt dataverkeer, mits je geen overlast veroorzaakt
yummie.gif


Beter bekend als FUP (Fair Use Policy)

Freestyle (link):

Lennard (link):
Je mag sowieso geen overlast veroorzaken.
clown.gif



En als het niet jouw schuld is? je hebt een email site en veel mensen hebben een email en maken er veel gebruik van.


Als je zon site hebt host je niet zomaar hier denk ik
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Freestyle (link):

Lennard (link):
Je mag sowieso geen overlast veroorzaken.
clown.gif



En als het niet jouw schuld is? je hebt een email site en veel mensen hebben een email en maken er veel gebruik van.

Dan is het alsnog jouw schuld omdat je dan een te grote website hebt voor een shared host.

Maar we kicken je heus niet zomaar van de server af, als je site echt te groot wordt dan vinden we vast wel een goede oplossing.
 
Bovenaan