One2xs App

Bremdecoolste

New member
Hey,

kunnen jullie een App maken, waarmee je kan zien wat je punten zijn, en of ze zijn goedgekeurt, je het topic kan lezen en topics kan starten, en waarmee je punten kan verdienen, door bijv bepaalde apps e kopen/downloaden

Alvast bedankt!
 

Jordy

New member
Lennard (link):
Wat is de meerwaarde van een app boven een (mobiele) website?


Hebben wel een mobiele versie dan?
emo.gif
 

Willem

Active member
Ik vind de site zoals ik m nu op mijn iPod gepresenteerd krijg ook goed, dus ik zou zeggen zo laten tenzij het ooit echt nodig is of Lennard verveelt zich.
 

Lennard

Active member
Jordyz (link):

Lennard (link):
Wat is de meerwaarde van een app boven een (mobiele) website?


Hebben wel een mobiele versie dan?
emo.gif


Dat zeg ik toch niet?
clown.gif

Maar ik zou nog eerder een mobiele site maken die het op alle mobiele apparaten goed doet, dan voor elk soort apparaat een app gaan zitten maken...
Maar mobiele apparaten kunnen steeds beter overweg met normale desktop-sites, dus ik denk dat het zo ook wel prima is. Ik surf zo vaak mobiel hier en dat bevalt me prima eigenlijk...
 

Bremdecoolste

New member
Lennard (link):

Jordyz (link):

Lennard (link):
Wat is de meerwaarde van een app boven een (mobiele) website?


Hebben wel een mobiele versie dan?
emo.gif


Dat zeg ik toch niet?
clown.gif

Maar ik zou nog eerder een mobiele site maken die het op alle mobiele apparaten goed doet, dan voor elk soort apparaat een app gaan zitten maken...
Maar mobiele apparaten kunnen steeds beter overweg met normale desktop-sites, dus ik denk dat het zo ook wel prima is. Ik surf zo vaak mobiel hier en dat bevalt me prima eigenlijk...


Mijn iPod gaat erg traag als hij gewoon desktop web doet D: maar een mobiele bersie zou wel heel fijn zijn dan....
 

Lennard

Active member
Patricka (link):
Ik ben eigenlijk wel voorstander van een app, maar its not easy.
sadley.gif

Dan nog een keer mijn vraag: waarom een app, waarom geen mobiele site?

Een mobiele site maak je één keer en die doet het op alle miljoenen mobiele apparaten. Een app niet. Als je een app maakt dan moet je voor Android een app maken, dan moet je voor BlackBerry een app maken, dan moet je voor die Apple meuk een app maken, en als je dat allemaal gedaan hebt dan krijg je weer mensen met een of ander vaag merk die dan ook weer een app willen.
 
B

Bjarnootjuh

Guest
Lennard (link):

Patricka (link):
Ik ben eigenlijk wel voorstander van een app, maar its not easy.
sadley.gif

Dan nog een keer mijn vraag: waarom een app, waarom geen mobiele site?

Een mobiele site maak je één keer en die doet het op alle miljoenen mobiele apparaten. Een app niet. Als je een app maakt dan moet je voor Android een app maken, dan moet je voor BlackBerry een app maken, dan moet je voor die Apple meuk een app maken, en als je dat allemaal gedaan hebt dan krijg je weer mensen met een of ander vaag merk die dan ook weer een app willen.


Simpel:

App start veel makkelijker op (voor mij).

Opties om notificaties in te stellen, (bijvoorbeeld op een speciaal topic, privé berichten, iemand heeft geboden op een veiling, iemand heeft een bod geplaatst boven jouw bod, etc.)

Staat netter vind ik
 
B

Bjarnootjuh

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
App start veel makkelijker op (voor mij).
Je kan ook gewoon een snelkoppeling naar http://m.one2xs.com/ instellen dan ofzo.
yummie.gif



Dat weet ik
yummie.gif

Maar dat vind ik minder "cool"
Maar op dat na, die andere punten vind ik best belangrijk en geeft mij echt de doorbraak om het te downloaden.
Verder is de website gewoon goed op de mobiel te doen, maar ik vind de notificaties echt handig.
 

Lennard

Active member
Ja maar dan zou ik eerder een notificatie-app maken die niks anders doet dan melding geven als je een PM ofzo hebt, dan dat ik de HELE WEBSITE in een app zou gieten.

De PHP code zit al over de 100.000 regels, als daar aan Android app + apple app + blackberry app bij komt dan ben ik nog maanden bezig, en die moeten dan weer met apis via de website verbinden want anders kan ik bugs niet fixen, enzovoorts enzovoorts.
Een app komt er gewoon niet omdat dat teveel werk is en totaal niet rendabel is. Een mobiele website misschien wel ooit.
 
B

Bjarnootjuh

Guest
Uhu, ik heb dit topic niet echt gelezen omdat we deze discussie al is een keer hadden gevoerd.
Maar ik wou nog wel even kwijt:

Top punt is notificaties
Daarna je kan bij een app toegang vragen tot de camera en een profiel foto laten maken?
Je hebt meer promotie (bijvoorbeeld in app store komen mensen de app tegen met "gratis hosting en domein" bam downloaden.

Een mobiele website hoeft niet echt van mij, deze werkt net zo goed :3
 

Bjarnootjuh

New member
Als Lennard de mobiele site afmaak maak ik er een app van als het mag
clown.gif
Omdat ik html/css/php sites om kan zetten naar een app.
 
B

Bjarnootjuh

Guest
Naja denk niet dat het mag, en dat is een simpele pagina gewoon includen in een app ofzo?
Heb je nog steeds geen notificaties
clown.gif
 

Bjarnootjuh

New member
Dan kan ik wel wat maken met notificaties, moet wel met toestemming van Lennard.

Maar weet niet of dat zo ging ;P
 

Kingunit

New member
Bjarnootjuh (link):
Als Lennard de mobiele site afmaak maak ik er een app van als het mag
clown.gif
Omdat ik html/css/php sites om kan zetten naar een app.


True, hij stuurt ook even alle PHP files naar jou ..
 

Antonn

New member
De kleinste moeite kan ook wel:

Als je op mobiel bent zijn de icoontjes bij de posts ietsje groter enzo.
 

Bjarnootjuh

New member
Kingunit (link):

Bjarnootjuh (link):
Als Lennard de mobiele site afmaak maak ik er een app van als het mag
clown.gif
Omdat ik html/css/php sites om kan zetten naar een app.


True, hij stuurt ook even alle PHP files naar jou ..



Nee, gaat via een include, zo heb ik ook een prachtige uptime addon gemaakt voor chrome die jullie (nog) niet mogen gebruiken
clown.gif
 
Bovenaan