One2xs Bank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nickxs

New member
Een heel "Kinderachtig" topicje
Maar misschien wel met goeien dingen.

Ik hoop dat jullie het vinden

Misschien een soort One2xs bank
als we daar punten op zetten
dat we dan na een xxx aantal weken/ maanden
een kleine renten over deze punten krijgen

Gegroet
Nickxs
 

Nickxs

New member
Livonias (link):
Nah, weinig toegevoegde waarde imo.

Jouw mening
Mij lijkt het wel leuk zo helpt one2xs je eigelijk om nog meer punten te krijgen
Ik respecteer hem volledig :)

Gegroet
 

Lennard

Active member
En wat zou ik daarmee verdienen?

Het idee is leuk hoor, maar als ik iedereen gratis punten ga geven (waar het eigenlijk op neer komt) dan moet dat toch ook weer terugverdiend worden helaas.
 

Nickxs

New member
Lennard (link):
En wat zou ik daarmee verdienen?

Het idee is leuk hoor, maar als ik iedereen gratis punten ga geven (waar het eigenlijk op neer komt) dan moet dat toch ook weer terugverdiend worden helaas.


Heb je ook gelijk in.
Het is een stom idee inderdaad.
 

Lennard

Active member
Meestal kun je "hoe makkelijker je er punten mee verdient, hoe lastiger het is om het te financieren" wel hanteren.
emo.gif
 

Nickxs

New member
Lennard (link):
Meestal kun je "hoe makkelijker je er punten mee verdient, hoe lastiger het is om het te financieren" wel hanteren.
emo.gif




Gelijk in!
Niks op tegen
stom topic gemaakt. vind ik zelf.
 

Yorrick

Active member
Een echte bank belegt jouw spaargeld, waardoor jij rente krijgt. Hier gaat dat iets lastiger dus dan is het ook niet haalbaar (zoals hierboven ook wordt bevestigd).
 

Timvz

New member
Nickxs (link):

Lennard (link):
Meestal kun je "hoe makkelijker je er punten mee verdient, hoe lastiger het is om het te financieren" wel hanteren.
emo.gif




Gelijk in!
Niks op tegen
stom topic gemaakt. vind ik zelf.



Je opent een topic met een idee wat totaal niet onderbouwt is? En als je zelf even had nagedacht had je ook wel bedacht dat dit een niet haalbaar idee is. Je wilt eigenlijk gewoon gratis punten .. daar komt je idee op neer
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan