one2xs.com probleempjes

Lennard

Active member
Hey,

Zoals sommigen van jullie gemerkt hebben waren er net wat probleempjes met one2xs.com.
Waardoor dat kwam vertel ik zodra alles is opgelost, op dit moment werkt alles wel weer, maar nog niet zoals we willen.
Naar verwachting zal one2xs.com daardoor vanavond overgaan op andere nameservers, waardoor er weer wat downtime zal zijn.
Morgenochtend hoort alles dan weer goed en wel te werken.

De hosts van de leden blijven wel gewoon online, wel kan het voorkomen dat je gebruikersnaam.one2xs.com subdomein even niet werkt.

Excuses voor het eventuele ongemak.

Groeten,

Lennard.
 

Admir

New member
Oke
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
Dat kan wel, en sommige leden hebben er helemaal geen last van gehad.

Bij mij werkte het vanmiddag nog gewoon allemaal, t is dat Ruben belde dat het bij hem niet werkte, anders hadden we niks doorgehad.
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik merk er geen snars van, maar goed hopelijk is het snel opgelost...of is het inmiddels al opgelost (dit keer geen zin om alle topics door te kijken)?
smile.gif
 

Lennard

Active member
Het is nu wel opgelost maar het probleem kan zo weer terugkomen, dus vanavond worden de nameservers nog aangepast en dan is alles hopelijk weer goed voor een tijdje.
 

Rogier

New member
er stond ook echt focking droog "momentje svp"
emo.gif


maarja, je kan het dus wel zelf in de hand houden?
 

Lennard

Active member
We hebben het prima in de hand. t Is nou eenmaal best complex allemaal, dus ja, dan kan er wel eens een foutje tevoorschijn komen.
 
Bovenaan