one2xs.com probleempjes

Lennard

Active member
De downtime van vanacht wordt verplaatst naar morgennacht, de nieuwe nameservers werken nog niet goed ofzo..
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar wat waren de probleemjes nou?
yummie.gif
 

Timvz

New member
Lennard:
Hey,

Zoals sommigen van jullie gemerkt hebben waren er net wat probleempjes met one2xs.com.
Waardoor dat kwam vertel ik zodra alles is opgelost, op dit moment werkt alles wel weer, maar nog niet zoals we willen.
Naar verwachting zal one2xs.com daardoor vanavond overgaan op andere nameservers, waardoor er weer wat downtime zal zijn.
Morgenochtend hoort alles dan weer goed en wel te werken.

De hosts van de leden blijven wel gewoon online, wel kan het voorkomen dat je gebruikersnaam.one2xs.com subdomein even niet werkt.

Excuses voor het eventuele ongemak.

Groeten,

Lennard.


he lennard,

Hier in joun bericht word geschrefen over: gebruikersnaam.one2xs.com. Hoe kan je daar dan iets opzetten op je eigen gebruikersnaam.one2xs.com?
 

Timvz

New member
Dus dan zal je bijvoorbeeld een starters host moeten hebben maar geen domein hoeven kopen wand dan kun je het wel op timievz.one2xs.com doen?
 

Lennard

Active member
Timievz:
Dus dan zal je bijvoorbeeld een starters host moeten hebben maar geen domein hoeven kopen wand dan kun je het wel op timievz.one2xs.com doen?
Klopt, die gebruikersnaam.one2xs.com zijn gratis (wel maximaal één per host).
 

Christian

New member
ik heb nergens last van gehad ben nog aan het sparen
yummie.gif
smile.gif
verdien punten via me andere website (bannertje)

bloos.gif
swhip.gif



achja hopelijk werkt alles ?

gr christian
 

Ranger

New member
Alle servers zijn off line, dus niet alleen bij mij, ik hoop dat jullie het probleem snel oplossen,
Dit bericht is van 26-08-2009
 
Bovenaan