One2xs Easy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylano

New member
One2xsers vinden het moeilijk om minderjarige van 8 jaar hier te laten komen,
door het systeem One2xs Easy.

Dus, hiermee zou je het misschien kunnen verhelpen:

Bij geboortedatum invullen zet je een limiet op, dat je 13 jaar of ouder moet zijn.
Ik weet je kan niet alles tegenhouden, maar lijkt me een goed begin!
Want ik kan ook zo een valse geboortedatum opgeven.
Maar toch lijkt het me een echt goed begin hiervoor, en dan met stapjes naar voren gaan totdat het klaar is!

Als iemand nog ideeën hebben voor het tegen te kunnen houden, post dan een reactie met je je idee.
Hier komt een lijst.

Dit wouw ik altijd al willen zeggen (
emo.gif
)

SAMEN STAAN WE STERK!
 

Lennard

Active member
Ja want iemand die 13 is die is veel verstandiger dan iemand die 12 jaar en 364 dagen oud is.
emo.gif


Ik begin die one2xseasyleden-bashtopics een beetje beu te worden. Dat hele project is nog lang niet af en iedereen gaat nu al weg en begint nu al te zeuren dat het niveau laag gaat worden.
Wacht gewoon af tot alles af is en wacht tot je ziet wat voor oplossingen we overal voor hebben gevonden. De overlast valt echt wel mee.
 

Freestyle

New member
Wat is dat een onzin zeg!

Negeer die mensen toch. En jij bent een van die mensen waar wij ons aan irriteren hoor! (iig ik).
En leeftijd maakt op onze leeftijd niet heel veel uit. Het licht gewoon aan de persoon zelf!

En wie zegt dat one2xseasy het erg gaat worden? Misschien komen er wel allemaal verstandige mensen!
 

Oklawa

Member
Lol, wrm mogen jongere kinderen erook niet op? zo leren hun ook wat en wij leren ook veel van hun. En als het goed is heeft one2xs geen leeftijdslimiet en komt die ook niet
yummie.gif
 

Maartenl

New member
Er zijn nu toch ook leden die ouder zijn dan 13 maar toch zich gedragen als kleine kinderen
 

Oklawa

Member
Maartenl (link):
Er zijn nu toch ook leden die ouder zijn dan 13 maar toch zich gedragen als kleine kinderen


sure.
 

Dylano

New member
Ja, maar hebben jullie zin dan "One2xs Zikle"

Ik geef maar een tip hoor.

@ Freestyle

Ik irriteer me aan jou
wink.gif
Ga huilen.
 

Sjoerd

Active member
Discussiëren over one2xs easy kan in dit topic
Het wordt ook niet op prijs gesteld als je negatieve berichten plaatst over de jongere one2xs gebruikers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan