One2xs Easy

Rogier

New member
Nadat Ruben ermee gestopt was kreeg Lennard andere prioriteiten. Project blijkt dus achteraf toch een 1 april grapje geweest te zijn.
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Ga maar uit van 2015. Of later.
emo.gif


Er komen eerst andere zaken die belangrijker zijn.


En in 2015 is het 2030..
En na een aantal jaar komt opa Lennie met een topic
1 APRIL GRAP MWHOEHAHAHAHAKUCHKUCHHAHAHAOUWMIJNRUG

En dan zijn wij er allemaal ingetrapt
sadley.gif
 
S

Shahiem

Guest
Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif



Of Lennard daar zoveel aan kan doen ...
Als je je in het verhaal verdiept weet je hoe het zit.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif



Zon systeem kost veel tijd, geld en moeite.
Toen Ruben weg ging veranderde de prioriteiten van Lennard en moest Lennard eigenlijk alles in zn eentje doen. Vandaar dat alles wat langzamer gaat.
 

Patricka

New member
Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif



Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif
 

Smiegles

Active member
Patricka (link):

Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif



Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif




ik ga 100 miljoen aan afrika doneren,
o wacht ik heb geen geld maar mijn vriend wel
mijn vriend doet niet meer mee
wees blij dat ik het geprobeerd heb???????????????????????

en er zijn trouwens genoeg one2xs leden die zouden willen helpen.
 

Bremdecoolste

New member
Smiegles (link):

Patricka (link):

Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif



Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif




ik ga 100 miljoen aan afrika doneren,
o wacht ik heb geen geld maar mijn vriend wel
mijn vriend doet niet meer mee
wees blij dat ik het geprobeerd heb???????????????????????

en er zijn trouwens genoeg one2xs leden die zouden willen helpen.

Je hebt wel gelijk.....
 
S

Shahiem

Guest
Bvanhaaren (link):

Smiegles (link):

Patricka (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif







Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif




ik ga 100 miljoen aan afrika doneren,
o wacht ik heb geen geld maar mijn vriend wel
mijn vriend doet niet meer mee
wees blij dat ik het geprobeerd heb???????????????????????

en er zijn trouwens genoeg one2xs leden die zouden willen helpen.

Je hebt wel gelijk.....


Slaat ook nergens op
emo.gif


Punt 1, Lennard (wat al eerder is gezegd) moet zijn prioriteiten op dit moment ergens anders stellen, en dat is volgens mij nu gewoon de One2xs website en het verbeteren daarvan etc.

Punt 2, Lennard gaat echt niet de source van One2xs vrij geven aan leden hoor
emo.gif
...
 

Yorrick

Active member
Smiegles (link):

Patricka (link):

Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif



Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif




ik ga 100 miljoen aan afrika doneren,
o wacht ik heb geen geld maar mijn vriend wel
mijn vriend doet niet meer mee
wees blij dat ik het geprobeerd heb???????????????????????

en er zijn trouwens genoeg one2xs leden die zouden willen helpen.


Maar uiteindelijk komt one2xs easy er wel, dus die vergelijking slaat nergens op..
 

Antonn

New member
Smiegles (link):

Patricka (link):

Smiegles (link):
best flauw
sadley.gif

word er iets beloofd komt het niet
sadley.gif



Wees blij dat Lennard (en toentertijd ook Ruben) de stap hebben genomen om de gebruiker de mogelijkheid te gaan bieden om een website makkelijker te laten maken. Dat Ruben nu gestopt is, is gewoon jammer. Lennard heeft nu alles op zich gekregen wat betreft de website (ontwikkeling), dus zullen er andere dingen voorgaan die belangrijker zijn voor dagelijks gebruik van de website.
smile.gif




ik ga 100 miljoen aan afrika doneren,
o wacht ik heb geen geld maar mijn vriend wel
mijn vriend doet niet meer mee
wees blij dat ik het geprobeerd heb???????????????????????

en er zijn trouwens genoeg one2xs leden die zouden willen helpen.



Ik ga 100 miljoen doneren met mijn vriend over 1 jaar.

Ownee, wegens priveredenen kan mijn vriend niet meer meedoneren.

Dan spaar ik zelf nog even harder bij tot de 100 miljoen, helaas duurt dit wel wat langer.
 

Lennard

Active member
Smiegles (link):
ik ga 100 miljoen aan afrika doneren,
o wacht ik heb geen geld maar mijn vriend wel
mijn vriend doet niet meer mee
wees blij dat ik het geprobeerd heb???????????????????????
1. Toen we one2xs easy aankondigden wisten we niet dat Ruben zou stoppen;
2. Toen we one2xs easy aankondigden wist ik niet dat het hele systeem opgeknapt moest worden (en daar ben ik achter de schermen hard mee bezig geweest, al merken jullie daar weinig van: de site is gemiddeld 5x (!) zo snel geworden);
3. Ik WIL het wel maken maar het KAN nu gewoon niet.

Ik had sinds begin dit jaar toen Ruben weg was volle bak aan one2xs easy kunnen werken. Dan was het misschien met de zomervakantie volgend jaar klaar geweest, maar dan zou er bijna geen enkel lid meer over zijn omdat de site constant uit zou vallen en ontzettend traag zou zijn omdat die niet is onderhouden.

Ik ben in mn eentje, ik studeer nog hiernaast, ik werk nog hiernaast en ik heb zelfs af en toe ook nog een leven wat ik probeer te leven. Ik heb een hele lijst dingen die gedaan MOETEN worden. Niet omdat ik dat zo leuk vind of omdat ik graag allerlei nutteloze dingen maak, maar omdat de site anders kapot gaat.
Pas als al die dingen die gedaan MOETEN worden af zijn, DAN PAS ga ik kijken of ik met one2xs easy verder ga. En dan zal er op zn minst een jaar of drie voorbij zijn sinds de aankondiging, dus dan ga ik opnieuw bekijken of het de moeite waard is, en of ik het wel moet doen, of dat ik beter iets anders kan gaan maken waar de leden meer aan hebben en waar ik meer aan heb.


Smiegles (link):
en er zijn trouwens genoeg one2xs leden die zouden willen helpen.
Ja, er zijn er genoeg die willen helpen en er zijn er helaas maar een paar die kunnen helpen.
Niet dat ik de beste programmeur ter wereld ben, want dat ben ik echt niet, maar ik weet exact hoe ik alles wil hebben. Ik ben al vier jaar lang dag in dag uit bezig met de one2xs source, ik weet wat handig werkt en ik weet wat beter moet. Als een nieuw persoon, hoe goed hij ook kan programmeren, ineens mee komt programmeren, dan moet ik al die code na gaan kijken. Puur omdat ik vier jaar ervaring met de one2xs broncode heb, en een nieuweling heeft dat niet.

Je moest eens weten hoe ziekelijk veel tijd one2xs kost om bugs te fixen (want je wil geen lekke site met fouten), om suggesties uit te werken (want anders komt er nooit wat nieuws), om zelf te bedenken waar je heen wil (want de boel moet wel draaiend blijven, ik moet wel elke maand weer de servers betalen).
En dan heb ik het nog niet eens over de support. Mensen die elkaar uitschelden, oplichters, adverteerders die onterecht kliks afkeuren, adverteerders die ineens niet meer terugkomen, mensen die illegale meuk op hun host hebben, mensen die de servers aanvallen, Minecraft-servers die te vol of juist te leeg zitten, mensen die overgezet willen worden van server, enzovoorts, enzovoorts.

Je hebt echt geen enkel flauw benul hoeveel tijd dit allemaal kost, zeker in je eentje. En natuurlijk helpen Rik, Sjoerd en Luuk, en natuurlijk doen zij hun best, en natuurlijk ben ik daar blij mee; maar zij zijn ook maar vrijwilligers dus daar wil ik ook niet teveel van vragen.

Je hebt mij nooit horen klagen dat het teveel tijd kost, en voorlopig zal je me ook echt niet horen; en daarom zou ik het waarderen als jullie ook niet klagen dat je langer op een feature moet wachten.

Als het aan mij lag dan was one2xs easy er ALLANG, maar dat gaat nu eenmaal niet. Ik kan ook maar één ding tegelijk.

Amen.
clown.gif



toevoeging op 26 september 2012, 21:38:21:
en nu moet ik weer snel verder werken
emo.gif
 
G

Guest

Guest
En dan rekent Lennard de tijd nog niet eens mee die hij per dag kwijt is aan /zeurende leden/ (lees: Livonias
biggrin.gif
) die allerlei dingen vragen!
clown.gif


Overigens chapeau voor de supersnelle reacties altijd
yes_new.gif
 

Lennard

Active member
Livonias (link):
En dan rekent Lennard de tijd nog niet eens mee die hij per dag kwijt is aan /zeurende leden/ (lees: Livonias
biggrin.gif
) die allerlei dingen vragen!
clown.gif

Haha ja dat ook nog.
cry.gif
Maar ik doe het graag en probeer iedereen zo goed mogelijk te helpen, en ik denk dat iedereen dat liever heeft dan wanneer de support bagger is en niemand een idee heeft wie nou de beheerder is. Dus ja, dan gaat het programmeren wat langzamer.


Livonias (link):
Overigens chapeau voor de supersnelle reacties altijd
yes_new.gif

Thanks.
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Maar ik doe het graag en probeer iedereen zo goed mogelijk te helpen, en ik denk dat iedereen dat liever heeft dan wanneer de support bagger is en niemand een idee heeft wie nou de beheerder is. Dus ja, dan gaat het programmeren wat langzamer.


yes_new.gif
Zéer zeker waar!
 
S

Shahiem

Guest
En Lennard houdt natuurlijk van uber lange reacties tikken
yummie.gif
 
Bovenaan