One2xs klikspel?

Wouter

New member
Beste o2xers

Er schoot me net een ideetje te binnen, een one2xs klikspel...
per 1000 punten x-tal punten, maar natuurlijk verdient o2x er ook aan door de kliks op de links...

Wat vinden jullie ervan?

mvg
Wouter

P.S; graag ook jullie mening
 

Lennard

Active member
Ik heb geen flauw idee wat een klikspel is.
emo.gif
 

Missraver

New member
Lennard:
Ik heb geen flauw idee wat een klikspel is.
emo.gif



Dat zie je wel vaker bij die GPT sites
emo.gif

Das zo een systeem die telt van elk lid de klikjes die hij of zij heeft gekregen en per 1000 krijg je er zoveel punten/cent voor
nerd.gif


Maar nee, ik vind dat zo spammerig.
 

Lennard

Active member
Dat is idd- zoals Nilsie zegt - precies hetzelfde als het hele o2x-kliksysteem als je het zo zegt, of mis ik wat?
 

Sebas

Active member
Lennard:
Dat is idd- zoals Nilsie zegt - precies hetzelfde als het hele o2x-kliksysteem als je het zo zegt, of mis ik wat?


Nou een klikspel hoef je niet op doorgaan te klikken dus dan heb je gewoon een bezoeker die ziet dan heb je al een punt zeg maar
smile.gif
 

Sebas

Active member
Lennard:
Nja die Doorgaan-button hebben we niet voor niets ingebouwd.
yummie.gif



Dat weet ik maar wat k zeg is een gpt klikspel.
 

Jesse

New member
Dat is one2xs inderdaad eigelijk al. Kan je beter een wedstrijd houden wie de meeste doe advertenties in 1 jaar doet en klik advertenties in een jaar doet bijv of per maand. En die wint dan een leuke prijs.
 

Jeffreyy

Jeffrey
Jesse:
Dat is one2xs inderdaad eigelijk al. Kan je beter een wedstrijd houden wie de meeste doe advertenties in 1 jaar doet en klik advertenties in een jaar doet bijv of per maand. En die wint dan een leuke prijs.


Is opzich wel leuk, maar dan krijg je weer dat er adverteerders zijn die niet binnen de maand keuren, Want anders kun je er op klikken niets doen en winnen.
En wt betreft de kliklinks: Dan moeten er eerst meer komen..
 

Empty

New member
het zou wel kunnen deze suggestie ma dan meot je bijvoorbeeld 10 sec op de site blijven makkelijk te maken.
 

Remcoboy

New member
Empty:
het zou wel kunnen deze suggestie ma dan meot je bijvoorbeeld 10 sec op de site blijven makkelijk te maken.


Dan is er nog mee te sjoemelen..
 
Bovenaan