One2xs mini

Joeri

Active member
Mischien een mini one2xs dat je bijv als je een dsi, psp of mobieltje met internet hebt een gebruiksvriendelijke versie hebt

Gewoon bijv :

Je hebt .. punten
En dan je berichten, bubble en blackjack en mischien andere belangrijke dingen zodat je bijv als je geen pc bij de hand hebt kan one2xsen (of als je geen laptop hebt ff buiten zitten)
 

Sjoerd

Active member
Zouden we ook gewoon zelf met mijn supergeniaalinelkaargezette one2xs chttp ding maken
 
L

Lennard

Guest
Maar het kost ook wel weer veel moeite om zn heel script te maken lijkt mij!
 

Joeri

Active member
@ Fskpro
Denk het niet gewoon simpel one2xs maar dan zonder grote layout eromheen omdat dat voor mobiel / ds/ psp niet echt handig is en lang duurt
 

Admir

New member
o echt moeilijk, die inlog script kopieren.
Na het het loggen kan lennard dit doen:

echo "Je saldo is " . [saldo] . " Nu tevrede met je GSM
smile.gif
?";
echo "Blkjack " . [blkjack] . " Weer tevreden?";
echo "<br />";
echo "Zo heb ik jullie tevreden gemaakt dat je op je gsm kan kijken?
clown.gif
";
 

Joeri

Active member
Admir ik zeg ook niet dat het moeilijk is , ik stel alleen voor om het te maken ?
yummie.gif
 

Admir

New member
Joeri:
Admir ik zeg ook niet dat het moeilijk is , ik stel alleen voor om het te maken ?
yummie.gif


O dacht dat je zei dat het moeilijk zou zijn..
 

Jurre

New member
Ja, lijkt me goed idee. kan ik lekker met mijn PSP er op. Op de PS3 gaat het redelijk. maar je moet alleen om de 5 min opnieuw inloggen. en de layout is meestal belabberd op de PS3. niet goed uitgelijnd
 
L

Lennard

Guest
Lennard:
Het is nog vrij lastig om dat goed te maken hoor, zeker met het forum enzo..

Jeah, ik had gelijk
yummie.gif
 

Joeri

Active member
mischien eerst een beta zonder forum, als er niemand het gebruikt is dat dus niet nodig
 

Merlin

New member
Dat nog niet eens, maar als je een "gratis hosting app" maakt, dan ziet een groot publiek dat, en als je die gratis aanbied wekt dat toch wel interesse.

Dus
smile.gif
 
Bovenaan