One2xs morgen tijdelijk offline

Lennard

Active member
Ja, ik hoop t voor je.

t Is wel - om het zo uit te drukken - matig dat als zij aangegeven hebben zorg te dragen voor de kwaliteit van de nameservers en dan vervolgens jou de rekening sturen als er iets niet in orde is.

Maar ik snap nog niet waarom jij het moet betalen.
Stel dat ineens de server ermee nokt en ik bel jou op (met die BMUMB-service van je, haha
emo.gif
), dan hoeven wij toch ook niet extra te betalen omdat de server ermee gekapt is? We hebben met jou afgesproken dat jij zorg draagt voor de servers, dus dan doe je dat.

Lijkt me in het nameserver geval precies hetzelfde. Zij geven aan die nameservers goed te houden, doen ze dat niet dan zijn de kosten voor hun. Toch? Of mis ik wat logica?
emo.gif
 

Lennard

Active member
t Is één grote knoeiboel met de nameservers.
We hebben nu een tijdelijke oplossing, als de boel weer goed werkt dan blijft het hopelijk weer een tijdje werken, want dis niks zo.
 

Paradox

New member
Ja dat gaat lekker, heb het ook wel eens gehad zult soort gedoe. Zelfs iemand die me domeinnaam had ingepikt bij een bedrijf omdat ie had gezegd dat ie em moest beheren van me.
confused.gif


Ze zijn nooit echt heel goed... en als je n00b bent dan proberen ze je te laten betalen voor niets. Me moeder had eerst nog bijna gedokt ook
clown.gif
 

Wytze

New member
Heb mijn berichten even verwijderd, het bleek toch wel om zaken te gaan die ik zelf iets beter in t snotje had moeten hebben. Ondanks dat ik geen naam genoemd heb is het niet de bedoeling een bedrijf waar ik al jaren goede ervaringen mee heb in diskrediet te brengen.

De fout bleek dat er middels een andere manier dan welke ik toepaste meer aan DNS instellingen verwijderd/veranderd moest worden. De foutmeldingen over nameservers die volgden bleken daarmee te maken te hebben, en niet (zoals ik veronderstelde) door een fout in de nameservers zelf.

Dit houdt dus in dat ik eerder gedane uitspraken wil rectificeren en de schuld volledig op mij neem.
 
Bovenaan