One2xs offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daoloth

New member
One2xs was net offline
sadley.gif

Toen was Superkliks ook offline
sadley.gif

Iemand lag one2xs te dossen volgens mij.
Toen ik net even in mijn msn naam zette One2xs offline?
Reageerde zoon mensje dat hij dat deed.
 

Daoloth

New member
Codeblok:



1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47

*************** zegt:
*fluit*

*************** zegt:
ik deed niks(A)

One2xs dood? zegt:
:p

One2xs dood? zegt:
Serieus?

*************** zegt:
(A)

One2xs dood? zegt:
Ja of nee?

*************** zegt:
ja, maar je houdt wel je mond he;)

One2xs dood? zegt:
Unblock!

*************** zegt:
wat unblocken?

One2xs dood? zegt:
Nu doet superkliks het ook niet

One2xs dood? zegt:
Zit op zelfde server :S

*************** zegt:
whahah:)

One2xs dood? zegt:
Ik naai je dalijk wel

*************** zegt:
van mij mag je;)

*************** zegt:
jij post een chat log en ik ga aanklacht indienen:)

*************** zegt:
denk om de privacy:)




 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Lol, laat hem maar een aanklcht indienen, hij is erger bezig dan jij =]
(goed dat je trouwens de naam hebt gemaskeerd)
 

Robbert

New member
ddos is gewoon een tootlje dat zoveel verbindingen met de server maakt dat de server crashed en opnieuw opgestart dient te worden, alleen als de ddos aan blijft staan is dat onmogelijk.

vaak zijn het van die noobs die zon tooltje ergens hebben kunne downloaden en stoer gaan doen van kijk! ik ben een koeele jongetje! WtF!@ ick kun een webesiete ofliene holen!
 

Sjoerd

Active member
Waarom zijn er zoveel "Gast"-en bij dat Onlinelijst
en mijn URLdatabase heet ook gewoon Gast
sadley.gif
 

Liteonit

New member
Robbert:
ddos is gewoon een tootlje dat zoveel verbindingen met de server maakt dat de server crashed en opnieuw opgestart dient te worden, alleen als de ddos aan blijft staan is dat onmogelijk.

vaak zijn het van die noobs die zon tooltje ergens hebben kunne downloaden en stoer gaan doen van kijk! ik ben een koeele jongetje! WtF!@ ick kun een webesiete ofliene holen!


DDoS tooltjes bestaan niet. Dat denken wel meer mensen.
Wil je een DDoS kunnen uitvoeren heb je heel wat zwaarder geschut nodig.

Tijd geleden binnen mijn netwerk ook gebeurd.... een van de gameservers lag onder vuur.
Per seconde kwamen werden en requests verstuurd vanaf 5000 verschillende servers (uit verschillende landen). Resultaat: ruim 1Gbps aan DDoS verkeer, wat de CPU gewoon vol kreeg.
 

Ruben

New member
Als jij met 10 mensen allemaal zon DDoS programma download en afspreekt op hetzelfde moment te starten kan je een niet erg grote website wel neerkrijgen volgens mij
 

Liteonit

New member
Ruben:
Als jij met 10 mensen allemaal zon DDoS programma download en afspreekt op hetzelfde moment te starten kan je een niet erg grote website wel neerkrijgen volgens mij


Als de server Pentium 2 hardware heeft wel. hehe
Een degelijke server kan veel hebben, je zult dan zwaar geschut nodig moeten hebben (bot netwerk)

Er zijn veel verschillende soorten DoS aanvallen. De meeste werken met een SYN attack, en daar heb je heel veel clients voor.

Er bestaan wel andere dingen. Tooltjes voor het flooden van websites. Dit soort tooltjes doen niks anders dan veel page requests sturen naar de server (hetzelfde als de F5 knop). Bij een zware website heb je dan niet altijd veel nodig.
Dit is echter wel makkelijk te voorkomen. Ik gebruik zelf een Cisco firewall, welke automatisch een IP kickt zodra er bijvoorbeeld abnormaal veel poort 80 connections komen van een bepaald IP adres.
 

Robbert

New member
Liteonit:

Robbert:
DDoS tooltjes bestaan niet. Dat denken wel meer mensen.
Wil je een DDoS kunnen uitvoeren heb je heel wat zwaarder geschut nodig.

Tijd geleden binnen mijn netwerk ook gebeurd.... een van de gameservers lag onder vuur.
Per seconde kwamen werden en requests verstuurd vanaf 5000 verschillende servers (uit verschillende landen). Resultaat: ruim 1Gbps aan DDoS verkeer, wat de CPU gewoon vol kreeg.


valt wel mee hoor, ik heb een ddos programmatje die de meeste crime games wel offline kan halen in mijn eentje.

 

Liteonit

New member
Robbert:

Liteonit:

Robbert:
DDoS tooltjes bestaan niet. Dat denken wel meer mensen.
Wil je een DDoS kunnen uitvoeren heb je heel wat zwaarder geschut nodig.

Tijd geleden binnen mijn netwerk ook gebeurd.... een van de gameservers lag onder vuur.
Per seconde kwamen werden en requests verstuurd vanaf 5000 verschillende servers (uit verschillende landen). Resultaat: ruim 1Gbps aan DDoS verkeer, wat de CPU gewoon vol kreeg.


valt wel mee hoor, ik heb een ddos programmatje die de meeste crime games wel offline kan halen in mijn eentje.



Dan is het dus geen DDoS progje. DDoS kun je niet alleen. Vanuit een PC is een DDoS niet schadelijk.
Je zult eerder een flood progje hebben, of een progje wat bekend is met een veiligheids lek binnen de code van de crime game.

 

Merlin

New member
Marijnnn:

Codeblok:



1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47


*************** zegt:
*fluit*

*************** zegt:
ik deed niks(A)

One2xs dood? zegt:
:p

One2xs dood? zegt:
Serieus?

*************** zegt:
(A)

One2xs dood? zegt:
Ja of nee?

*************** zegt:
ja, maar je houdt wel je mond he;)

One2xs dood? zegt:
Unblock!

*************** zegt:
wat unblocken?

One2xs dood? zegt:
Nu doet superkliks het ook niet

One2xs dood? zegt:
Zit op zelfde server :S

*************** zegt:
whahah:)

One2xs dood? zegt:
Ik naai je dalijk wel

*************** zegt:
van mij mag je;)

*************** zegt:
jij post een chat log en ik ga aanklacht indienen:)

*************** zegt:
denk om de privacy:)








Denk om de "privacy"? Wat een f*cking debiel, wat is hier nou privacy aan
emo.gif

Echt sommige 13 jarigen zijn zooo irritant omdat ze zo betweterig zijn
emo.gif
 

Lennard

Active member
En het is al helemaal kansloos als je zit te blèren dat je een DDOS zit te doen terwijl het achteraf helemááááál geen DDOS blijkt te zijn. Dikke fail ben je dan gewoon, maarja.
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
waar gaat dit nou eigenlijk over?
kan dit trieste topic gewoon niet op slot? Diegene zo zo vreselijk zit te failen krijgt op deze manier ook nog die aandacht waar die om vraagt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan