one2xs templates

Mounssif

New member
Hoi

Aangezien de kleuren aanpassen niet ging lukken bedacht ik een iets leuker idee nou ik leg even uit

De basiskleur is oranje je moet het beetje vergelijken met mybb je kan eige templates maken en ook een goed idee voor de aanbied topic zo kan je jou gemaakte templates verkopen of kopen wat je kan veranderen :

Logo; er zijn een paar verschillende one2xs styles die je kan aanpassen
Navigatie barren: deze kan je een ander style geven
Text: kan je een ander styl geven (kleur)

Voor de rest kan je andere dingen aanpassen
Ik weet dat hier veel tijd in gestoken zal worden etc maar dan heb ik ook. Nog een plusje voor lennard, dit kan je niet zomaar je moet "upgraden" naar special member dit kost zeg maar 10 punten of 3x bellen idk jekan dus ook templates importeren/exporteren dit was dus mijn idee sorry als er spel fouten in zijn typ op mijn mobiel (touch)
 

Sanderc

New member
Gewoon nee nee nee, zeker niet als we hier gaan beginnen met member kopen. Dit is een hosting site, geen runescape. Wat hooguit zou moeten veranderen aan de layout is een beetje opknapping, maar dit is er gewoon over...
 

Patricka

New member
Nee.


Quote:
Logo; er zijn een paar verschillende one2xs styles die je kan aanpassen

Het logo is de indentiteit van one2xs, die is zoals die nu is. Als je die nu gaat aanpassen qua kleuren wordt dat niet goed naar buiten gebracht.

De rest heeft de kleur oranje gewoon met one2xs te maken. Als je dit laat doen door andere gebruikers straal je niks uit naar buiten..

Als je zo graag een eigen template wilt hebben, maak er dan 1 en begin een eigen website..
nooo.gif
 

Tessa

Secretatessa
Oranje is de kleur van one2xs, overigens is het heel veel werk om de bestaande website te veranderen in een andere kleur omdat er gewoon heel veel losse plaatjes alleen al zijn, dit idee (of een soortgelijk) is naar mijn weten ook al vaker voorgesteld en al vaker afgewezen.
 

Thom

Thom
of je maakt ze zelf en maakt er een extensie voor en verkoopt die vervolgens
smile.gif



toevoeging op 15 juli 2013, 00:05:25:
maar dat verkopen is natuurlijk helemaal niet leuk, waarom alles verkopen.
sadley.gif
 
G

Guest

Guest
misschien dat je eerst de eerdere voorstellen kon bekijken alvorens je een topic aanmaakt
 
Bovenaan