Onlineledensysteem faalt langs alle kanten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robindh

Active member
Via via heb ik gehoord dat Lennard bezig is met een anti-belgen beveiliging. Vanwege een nieuwe wetgeving in Belgie.
 

Robindh

Active member
Wazoe (link):
Ai, Problemen op komst. Moest het waar zijn.


Ja, Belgie gaat een nieuwe wetgeving invoeren waardoor het niet meer mogelijk is om hostings en domeinnamen te registreren. En om te voorkomen dat Belgen toch nog op one2xs komen. Is hij bezig dat met een scriptje dat alle Belgen tegen houd.
sadley.gif
 

Sanderc

New member
Robindesign (link):

Wazoe (link):
Ai, Problemen op komst. Moest het waar zijn.


Ja, Belgie gaat een nieuwe wetgeving invoeren waardoor het niet meer mogelijk is om hostings en domeinnamen te registreren. En om te voorkomen dat Belgen toch nog op one2xs komen. Is hij bezig dat met een scriptje dat alle Belgen tegen houd.
sadley.gif




Daarom verhuis ik ook naar jullie o zo coole land
worshippy.gif
 

Robindh

Active member
Sanderc (link):

Robindesign (link):

Wazoe (link):
Ai, Problemen op komst. Moest het waar zijn.


Ja, Belgie gaat een nieuwe wetgeving invoeren waardoor het niet meer mogelijk is om hostings en domeinnamen te registreren. En om te voorkomen dat Belgen toch nog op one2xs komen. Is hij bezig dat met een scriptje dat alle Belgen tegen houd.
sadley.gif




Daarom verhuis ik ook naar jullie o zo coole land
worshippy.gif




Ja, dan heb je gelukt. Gaat trouwens om een soort cookiewetgeving.
 

Wazoe

New member
Maar bedoel je dan specifiek dat belgen geen hosting en domeinnamen meer kunnen kopen in nederland?
 

Robindh

Active member
Wazoe (link):
Maar bedoel je dan specifiek dat belgen geen hosting en domeinnamen meer kunnen kopen in nederland?


Ja zo ongeveer, dus Lennard wil problemen verkomen daarom blokkeert hij gewoon al het internetverkeer uit Belgie.
 

Lennard

Active member
en toen kwam de brandweerwet die verplicht alle trolls doodspoten


toevoeging op 12 april 2013, 22:18:43:

Wazoe (link):
Maar bedoel je dan specifiek dat belgen geen hosting en domeinnamen meer kunnen kopen in nederland?
geen paniek, niks aan de hand, naar robin moet je niet luisteren
shiny.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan