Op proxies inloggen

Lennard

Active member
Hey,

Er komen de afgelopen tijd steeds meer berichten van leden die gehackt beweren te zijn.
Ik ga er van uit dat de one2xs source aardig veilig is, en hierdoor niemand aan je wachtwoord kan komen.

Log alleen NIET via proxies in, dat bespaart een hoop ellende doordat sommige proxies je gebruikersnaam + wachtwoord opslaan.

Het IP is bij elke gebruiker die naar eigen zeggen gehackt is, hetzelfde; 89.18.180.142.

Nja, moraal van dit verhaal: Bedenk een moeilijk wachtwoord (liefst eentje die je alleen op one2xs gebruikt, verder nergens) en log niet via proxies in.

Fijne dag nog,

Lennard.
 

Alexx

New member
Idd..

Maar je moet gewoon je belangerijke wachtwoord ergens veilig gebruiken en een simpel wachtwoord op proxies of andere domme/onodige sites?

Wat ik altijd doe.
smile.gif
 

Lennard

Active member
Je moet gewoon alleen via www.one2xs.com inloggen en een apart wachtwoord voor deze site bedenken, dus een die je enkel hier gebruikt. Als je dat doet heb je denk ik vrij weinig problemen.
 

Jesse

New member
Dus eigelijk staat daar
wees slim beveilig je one2xs gebruiker goed.
naja goed dat je het nog even vermeld.
 

Robbert

New member
hoi.
menschen die gehakt sijn, sijn dom.
nah even serieus, allemaal op hetzelfde ip, ik snap het niet, volgens mij is het gewoon een persoon die zichzelf heeft hackt hoor.
maarja, dat dit nog vertelt moet worden, waar gaat de wereld naar toe.
 

Alexx

New member
Robbert:
hoi.
menschen die gehakt sijn, sijn dom.
nah even serieus, allemaal op hetzelfde ip, ik snap het niet, volgens mij is het gewoon een persoon die zichzelf heeft hackt hoor.
maarja, dat dit nog vertelt moet worden, waar gaat de wereld naar toe.


idd
 

Jeffreyy

Jeffrey
Ja, mijna ccount is ook een keer gehackd doordat ik hetzelfde op een kliksite gebruikte,
Op het script van dat SMS gedoe kun je ind e phpMyAdmin zo het wachtwoord zien!
(Bij mij niet meer, heb het omgezet naar MD5)
 

Ordian

New member
Wachtwoorden die ik gebruik hebben bepaalde doelgroepen.
Ik gebruik mijn veiligste wachtwoord op One2xs en op andere programmas waarvan er nu 1,5 miljoen mensen online zijn.

Tip: Gebruik symbolen: !@#$%&*()-=+[]{}:|<,.>?/
Cijfers: 1234567890, geen op- of aflopende getallen: 123456 654321
Letters: abcde, etc. En gebruik hoofdletters.
Gebruik leet taal, allesgoed wordt dan: 41135603|>
Dit is makkelijker te onthouden en raadt niemand..


Suggestie: Een tweede soort wachtwoord? Die je moet ingeven tijdens punten versturen, bestellen.
 

Robbert

New member
Ordian:
Suggestie: Een tweede soort wachtwoord? Die je moet ingeven tijdens punten versturen, bestellen.

kom op, dit gaat wel heel erg ver.
 

Ordian

New member
Robbert:

Ordian:
blablalblallbllalal

kom op, dit gaat wel heel erg ver.



Robbert:
maarja, dat dit nog vertelt moet worden, waar gaat de wereld naar toe.

Veiligheid voor alles, wil je nu veilig op internet of wil je pop-ups, reclame en scam op internet?
 

Jeffreyy

Jeffrey
Ordian:
Wachtwoorden die ik gebruik hebben bepaalde doelgroepen.
Ik gebruik mijn veiligste wachtwoord op One2xs en op andere programmas waarvan er nu 1,5 miljoen mensen online zijn.

Tip: Gebruik symbolen: !@#$%&*()-=+[]{}:|<,.>?/
Cijfers: 1234567890, geen op- of aflopende getallen: 123456 654321
Letters: abcde, etc. En gebruik hoofdletters.
Gebruik leet taal, allesgoed wordt dan: 41135603|>
Dit is makkelijker te onthouden en raadt niemand..


Suggestie: Een tweede soort wachtwoord? Die je moet ingeven tijdens punten versturen, bestellen.


Je hebt ook hele simpele wachtwoorden,
Zoals bijv Deurklink, Die raad ook niemand,
Maar toch gebruik ik nu liever mijn, sterkste w8woord,
En nog een tip : Laat je wachtwoord uit ong. 11/12 tekens bestaan.
 

Miel

New member
Tja.. En dan zeggen ze nog dat belgen niet kunnen hacken (Wie heeft dat eigenlijk gezegd?).. En het is een belgies IP. *Dom* Is natuurlijk een proxy op de server van een een of andere Belgische hosttoko.
 

Lennard

Active member
Anubisfan:
Tja.. En dan zeggen ze nog dat belgen niet kunnen hacken (Wie heeft dat eigenlijk gezegd?).. En het is een belgies IP. *Dom* Is natuurlijk een proxy op de server van een een of andere Belgische hosttoko.
Volgens mn adminpanel komt ie uit Nederland.
biggrin.gif



Ordian:
Veiligheid voor alles, wil je nu veilig op internet of wil je pop-ups, reclame en scam op internet?
Ja, je zou ook bij elke pageview om een wachtwoord kunnen vragen, maar als iemand aan dat eerste wachtwoord kan komen dan komt hij ook wel aan dat andere wachtwoord, al zorg je dat iedereen er 100 heeft..
 

Robbert

New member
aan die ip checks heb je (meestal) niks, als je mijn IP opzoekt krijg je iets in Dordrecht, iets waar ik zeker niet woon.
 
Bovenaan