Oplichten?

Tgrm

New member
Kun je hier iets doen als mensen je oplichten?

Ik stuur bijv dutchleader credits naar iemand.. hij zegt bedankt en gaat vervolgens off
confused.gif
 

Lennard

Active member
Je kunt het melden, maar bij 1 melding kunnen we bijna nooit wat doen, en reken er ook niet op dat je de punten nog terugziet.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Reinier (link):
Volgensmij heb je ook zon mooi grijs vakje aangeklikt bij het handelen
smile.gif




vakje (link):
Door dit vakje aan te kruisen laat je weten dat je het er mee eens bent dat one2xs niet verantwoordelijk is voor jouw daden. Als je wordt opgelicht dan valt dat onder je eigen verantwoordelijkheid, we kunnen niet álles in de gaten houden.


Idd

Je hebt het vakje aangeklikt

Als je bent gescamd kan one2xs er niet veel aan doen

Je kan wel proberen aan die gene te vragen of hij de punten wil terug geven

- Niels
 

Tgrm

New member
Nielsie (link):

Reinier (link):
Volgensmij heb je ook zon mooi grijs vakje aangeklikt bij het handelen
smile.gif




vakje (link):
Door dit vakje aan te kruisen laat je weten dat je het er mee eens bent dat one2xs niet verantwoordelijk is voor jouw daden. Als je wordt opgelicht dan valt dat onder je eigen verantwoordelijkheid, we kunnen niet álles in de gaten houden.


Idd

Je hebt het vakje aangeklikt

Als je bent gescamd kan one2xs er niet veel aan doen

Je kan wel proberen aan die gene te vragen of hij de punten wil terug geven

- Niels



Beter lezen a.u.b. ik heb het er over als je bijv nog punten moet ONTVANGEN! en niet STUREN!
 

Sebas

Active member
Tgrm (link):

Nielsie (link):

Reinier (link):
Volgensmij heb je ook zon mooi grijs vakje aangeklikt bij het handelen
smile.gif




vakje (link):
Door dit vakje aan te kruisen laat je weten dat je het er mee eens bent dat one2xs niet verantwoordelijk is voor jouw daden. Als je wordt opgelicht dan valt dat onder je eigen verantwoordelijkheid, we kunnen niet álles in de gaten houden.


Idd

Je hebt het vakje aangeklikt

Als je bent gescamd kan one2xs er niet veel aan doen

Je kan wel proberen aan die gene te vragen of hij de punten wil terug geven

- Niels



Beter lezen a.u.b. ik heb het er over als je bijv nog punten moet ONTVANGEN! en niet STUREN!



Het enigste wat je kan doen is die persoon aangeven.

http://www.one2xs.com/aangeven
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ohw sorry ik had efe snel gelezen

Je kan dan idd alleen maar aangeven
 

Alemaalte

New member
Hoe ik het lees ben je zo een van die ongeduldige mensen. Wacht even tot hij terug online komt en probeer dan om volwassen te doen.
 

Tgrm

New member
Alemaalte (link):
Hoe ik het lees ben je zo een van die ongeduldige mensen. Wacht even tot hij terug online komt en probeer dan om volwassen te doen.


Klopt, maja je kunt hier ook geen topics verwijderen :|
 

Sebas

Active member
Tgrm (link):

Alemaalte (link):
Hoe ik het lees ben je zo een van die ongeduldige mensen. Wacht even tot hij terug online komt en probeer dan om volwassen te doen.


Klopt, maja je kunt hier ook geen topics verwijderen :|



Nee, daarvoor zul je een report moeten sturen en dan kan een moderator het topic verwijderen voor je
wink.gif
 

Freestyle

New member
idd, ben door soufian opgelicht met flink wat bewijs dat hij dat heeft/had gedaan maar nooit punten of reactie ofzo gehad
sadley.gif
 

Wiitse

New member
Ik ben meerdere malen opgelicht. Duidelijk gemeld met bewijs en alles. Niks terug gekregen.
sadley.gif
 
Bovenaan