Oplossing voor hack zooi

Milan

New member
Hoi,

Ik had een idee om het hacken te voorkomen..

Je kan alleen punten versturen met het ip wat door jou is goedgekeurd. Als de hacker dan zijn ip wilt toevoegen krijg je eerst een mailtje om dat te bevestigen.

Zo kun je de meeste hackpogingen niet laten gebeuren

~ Milan
 

Tgrm

New member
Patricka (link):
Ja, maar als hij het IP kan veranderen, kan hij het e-mailadres toch ook veranderen?


Gewoon instellen dat zowel voor email als voor ip een bevestiging nodig is
wink.gif
 

Skytop

New member
Mwah, het is opzich een idee...
Maar dan zou je het wel zo moeten doen dat een IP instellen niet verplicht is.
 

Lennard

Active member
Als de hacker ook in je mailbox kan dan heb je er niks aan. Zorg er dus gewoon voor dat je voor one2xs een net zo veilig wachtwoord hebt als voor je mail, dan zijn al die beveiligingen niet nodig.
 

Jurgen

Active member
@Lennard, dat lijkt mij inderdaad het beste. Ik heb voor One2xs een uniek wachtwoord wat ik nergens gebruik en dat werkt nog steeds het beste!
 

Skytop

New member
Ik gebruik overal het zelfde wachtwoord toegegeven,
Alleen ik zorg dat niemand hem krijgt, en ik doe niet aan doe advertenties,
Ik verdien genoeg aan de programmas die ik maak
smile.gif
.

Maar voor sommigen zal dit nut hebben en voor de anderen weer niet,
Ik denk dat de mensen die er nut aan hebben er het meeste van zullen profiteren.
 

Robbert

New member
Maar als diegene overal hetzelfde wachtwoord gebruikt kun je via mijnprofiel zijn email adres achterhalen waardoor je via zijn email adres het alsnog kan bevestigen
emo.gif


Ik vind het allemaal maar overdreven.
 

Rohimma

New member
mensen, waarom zeggen jullie steeds dat die gene gehackt is?? het is zijn eigen schuld dat hij zijn gegevens ergens invult, daar kan one2xs niks aan doen! het is dus ook geen hack, ze wisten de gegevens al!
 

Washand

New member
Rohimma (link):
mensen, waarom zeggen jullie steeds dat die gene gehackt is?? het is zijn eigen schuld dat hij zijn gegevens ergens invult, daar kan one2xs niks aan doen! het is dus ook geen hack, ze wisten de gegevens al!


Jij weet niet wat er gebeurt is dus bemoei je er niet mee!
Ik vind het een goed idee. Ik ben ook bezig met een idee om na een scam je punten terug te kunnen krijgen.
 
Bovenaan