Opslagruimte

Arjann

New member
Is het niet leuk, om een opslageruimte te maken? (voor word bestandjes, en progammatjes etc..)
tegen betaling van bijv. paar punten per week/maand/jaar.
zodat iedereen, en overal ze eigen bestanden altijd bij iemand anders kan openen.?...
Goed idee
confused.gif


Ik hoor het wel
wink.gif
 

Sjoerd

Active member
Dat kan al met een hosting? Je kan daar gewoon bestanden uploaden en downloaden in DirectAdmin ?
 

Arjann

New member
Nee, kijk met een host, log je niet ff in bij je vriend, om bijvoorbeeld een bestandje erbij te pakken, ik d8 misschien is het wel handig voor one2xs al extratje.

screen :
krno2.png
 

Luukvdo

New member
Met een host hoef je ook niet per se in te loggen om bij een bestandje te kunnen? Als je dat bestand ergens in de public_html van je host zet kun je gewoon website.nl/pad/naar.bestand doen
 

Arjann

New member
Ja, maar het gaat om het idee,
dat iedereen een soort van mijn documenten op internet heeft.
snapje...
het is niet speciaal bedoeld voor een website ofsoo, maar is d8.
misschien is het leuk als extraatje op one2xs
 

Robbert

New member
Mindcrime (link):
Ja, maar het gaat om het idee,
dat iedereen een soort van mijn documenten op internet heeft.
snapje...
het is niet speciaal bedoeld voor een website ofsoo, maar is d8.
misschien is het leuk als extraatje op one2xs

En waarom kun je dan niet van de andere miljoenen upload sites gebruik maken?
 

Arjann

New member
nou, maar waarom zouden ze er dan niet voor kiezen om hier te doen, ik bedoel hallo... het kan toch iets extras van one2 zijn..
amen.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar wat is de meerwaarde er van voor one2xs? Buiten dat het "een extratje is". One2xs is en blijft een community om punten te verdienen voor gratis hosting en domeinen.
 

Arjann

New member
ja, maar een opslagruimte vind ik er eigenlijk ook wel bij passen.
ik zou het zelf wel handig vinden
 

Arjann

New member
dus, zou jij bij je vriend op je host, of op school je bijvoorbeeld geschiedenis bestandje pakken, uit je host?...
 

Rickdb

New member
Totaal onhandig.

Heb je wel eens gedacht, als iemand telkens bestanden gaat uploaden van 8GB, of 1 TB ofzo, dan kan hierdoor one2xs slomer en nog een slomer. Verder is dit gewoon een community voor een gratis hosting en domeinnaam. Niets meer, en niets minder.

Heb je ook weleens gedacht aan virussen die geupload kunnen worden? De bestanden kunnen uiteraard niet een, twee drie gecontroleerd worden. Gebeurd dat toch, dan kan het schadelijk zijn voor de slachtoffer, of tester.
Totaal oneens, als er een systeem wordt gemaakt voor het testen van de uploads en het op een andere server(totaal geen one2xs) wordt gehost ben ik misschien wel met jullie eens.
 
Bovenaan