Paginas bij watchlist

Antonn

New member
Hi,

Mn watchlist is nogal enorm lang aan het worden....

Hij laad nu dus wel een tijdje en dat bevalt me niet. Zeker niet op mn iPod.
Ik bedacht als perfecte oplossing: het pagina systeem van het forum. Iets van een 25 topics per pagina. Lijkt me handig en haalbaar?

Grtzz
 

Lennard

Active member
Ik ben nu bezig met tentamens; zal na die tijd eens kijken of ik hem sneller kan krijgen en evt paginas toevoegen.

Maar hoeveel topics heb je er op staan dan?
Gebruik je hem echt actief of staan er echt tig topics op die toch niet meer actief zijn?
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
ik vind dit een slecht idee
vind die cijfers juist iritant op phone omdat ik dan altijd zover moet inzoemen omdat ik vaak misclick

maak je whatslist maar wat korter ofzo gebruik kladblok
yummie.gif
 

Ewan

New member
Tendmex (link):
ik vind dit een slecht idee
vind die cijfers juist iritant op phone omdat ik dan altijd zover moet inzoemen omdat ik vaak misclick

maak je whatslist maar wat korter ofzo gebruik kladblok
yummie.gif



Waarom kladblok gebruiken als er een functie voor is
emo.gif
maar als jij dan geen paginas wil moet je hem kort houden
emo.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Ewan (link):

Tendmex (link):
ik vind dit een slecht idee
vind die cijfers juist iritant op phone omdat ik dan altijd zover moet inzoemen omdat ik vaak misclick

maak je whatslist maar wat korter ofzo gebruik kladblok
yummie.gif



Waarom kladblok gebruiken als er een functie voor is
emo.gif
maar als jij dan geen paginas wil moet je hem kort houden
emo.gif





ik bedoel topics die je nooit bekijkt maar af en toe nodig hebt kan je in kladblok zetten en is je whatslist alweer wat korter
biggrin.gif
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Ik ben nu bezig met tentamens; zal na die tijd eens kijken of ik hem sneller kan krijgen en evt paginas toevoegen.

Maar hoeveel topics heb je er op staan dan?
Gebruik je hem echt actief of staan er echt tig topics op die toch niet meer actief zijn?


Ik gebruik m wel actief en er staan indd wel wat topics in die ik niet gebruik, maar ook wat die ik af en toe nodig heb en heb liever dit dan ze allemaal die ik niet nodig heb te verwijderen.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Naja ik vind niet nodig en rede heb ik genoemd als er pol was had ik op Nee gedrukt en meer wil ik er niet over zeggen
 
G

Guest

Guest
Tendmex (link):
Naja ik vind niet nodig en rede heb ik genoemd als er pol was had ik op Nee gedrukt en meer wil ik er niet over zeggen


Je geeft als reden op dat HIJ hem kort moet houden, omdat JIJ niet op een nummertje kan klikken?
emo.gif
..

Dan is de oplossing lijkt mij dat jij hem gewoon kort houdt, zodat jij geen extra paginas erbij krijgt..

Ik stem voor, omdat het de laadtijd van de pagina versnelt, maar ook overzichtelijk is.
 
Bovenaan