Paginas

Saven

New member
Nice systeempje lennard ziet er best nice uit
smile.gif

Alleen zou ik bij een topic met meerdere paginas, de pagina nummering ook bovenaan het topic zetten
yummie.gif
dat navigeert wat makkelijker
smile.gif


edit: tevens is de bg wit ipv oranje als je ingelogd bent. persoonlijk vind ik het oranje mooier
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Thx.
pompom.gif



Saven:
edit: tevens is de bg wit ipv oranje als je ingelogd bent. persoonlijk vind ik het oranje mooier
yummie.gif

Die snap ik niet.
emo.gif
 

Sebas

Active member
Lennard:
1 jaar met zn tweeën.
emo.gif


Nja niet nonstop dan hea.



Zeker ene keer dit, en paar dagen weer dat
wink.gif
 

Saven

New member
Lennard:
Thx.
pompom.gif



Saven:
edit: tevens is de bg wit ipv oranje als je ingelogd bent. persoonlijk vind ik het oranje mooier
yummie.gif

Die snap ik niet.
emo.gif



Ja waarschijnlijk keek ik even heel scheel
schater.gif
en zag ik het wit voor oranje aan
emo.gif
(nee ben niet kleurenblind).

Maar misschien een ideetje om de witte bg een heeel klein beetje licht achtig oranje te doen
smile.gif
staat wat rustiger en mooier


EDIT:
iets like dit:
 

Lennard

Active member
Sebas:

Lennard:
1 jaar met zn tweeën.
emo.gif


Nja niet nonstop dan hea.



Zeker ene keer dit, en paar dagen weer dat
wink.gif


Nah, we hebben echt een paar maanden niks gedaan.

@ Saven: Hm, dat staat wel heel mooi, ik ga t overleggen, thx.
 

Saven

New member
Ja moet je het wel iets mooier maken en iets meer moeite in stoppen, want dat is in nog geen 2 minuten gefixt
emo.gif
(incl het openen van photoshop)
 

Arjan

Member
En zou je dan misschien het zo maken dat deze style ook blijft werken? Ik houd er persoonlijk niet van om bij alles maar een achtergrondkleur te hebben.
 

Ruben

New member
Ik vind het persoonlijk echt heeeeeeel lelijk. Heb het aan de designer gevraagd en die vindt het ook niet mooi. De layout is wel prima zo
yummie.gif
 

Merlin

New member
@ Topic, ik vind t zo eigenlijk ook mooier, meer kleur contrast... Anders krijg je zon oranje geheel...
 

Saven

New member
Doe dan alleen de berichten een bg kleurtje geven en laat de header sliver en de normale bg wit. Want zoals het nu is, ziet het er nog erger uit naar mijn mening
yummie.gif

Lelijke tabellen achtige style lijkt t nu ofzo kan niet goed uitleggen
emo.gif


Doe dan de berichten oranje zoals op de screenshot
 

Merlin

New member
Saven:
Doe dan alleen de berichten een bg kleurtje geven en laat de header sliver en de normale bg wit. Want zoals het nu is, ziet het er nog erger uit naar mijn mening
yummie.gif

Lelijke tabellen achtige style lijkt t nu ofzo kan niet goed uitleggen
emo.gif


Doe dan de berichten oranje zoals op de screenshot


Ik kan me er wel wat voorstellen als je het "bericht vlak" plus de informatie rechts << een kleurtje zou geven. De rest lijkt me wel best zo xD
 
Bovenaan