Paysafecard api

Rwsite

New member
Hallo iedereen,

Mijn suggestie van one2xs is een paysafecard api zoals de bellen- & smsapi.

Greetz,
Rwsite
 

Lennard

Active member
Zou ik allang ingebouwd hebben, maar dat is verboden door paysafecard. Hetzelfde verhaal bij iDEAL trouwens.

Je moet een bedrijf zijn om paysafecard- en iDEAL-betalingen te mogen aanbieden; en dat is vrijwel niemand op one2xs.
 

Rwsite

New member
Lennard (link):
Zou ik allang ingebouwd hebben, maar dat is verboden door paysafecard. Hetzelfde verhaal bij iDEAL trouwens.

Je moet een bedrijf zijn om paysafecard- en iDEAL-betalingen te mogen aanbieden; en dat is vrijwel niemand op one2xs.


Flink balen, ik snap het niet, paysafecard zou juist heel goed kunnen verdienen met dit soort kleine ondernemingetjes.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jep, helaas moet je toch echt een eigen bedrijf en dus eigen KVK hebben. Op het moment dat je dat hebt is het sowieso rendabeler om de inkomsten zelf via paysafe en ideal te regelen, en te berekenen in je belastingaangiftes.
 

Markvt

New member
Lennard (link):
Zou ik allang ingebouwd hebben, maar dat is verboden door paysafecard. Hetzelfde verhaal bij iDEAL trouwens.

Je moet een bedrijf zijn om paysafecard- en iDEAL-betalingen te mogen aanbieden; en dat is vrijwel niemand op one2xs.


Ik heb een kamer Van Koophandel nummer.
Ik mag het dus weterlijk gebruiken :)
 
L

Lennard

Guest
Maar je kan toch iets bouwen dat je kan klikken op de website van betaal via iDEAL of betaal via Paysafecard. Dan word je door gelinkt naar een speciaal form op one2xs en kan je betalen en kom je weer terug op de website waar je vandaan kwam.

Maar volgens mij was dit toch al ooit een plan of ben ik nou zo erg in de war met iets anders
emo.gif
?
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Maar je kan toch iets bouwen dat je kan klikken op de website van betaal via iDEAL of betaal via Paysafecard. Dan word je door gelinkt naar een speciaal form op one2xs en kan je betalen en kom je weer terug op de website waar je vandaan kwam.

Maar volgens mij was dit toch al ooit een plan of ben ik nou zo erg in de war met iets anders
emo.gif
?
Dat mag helaas ook niet, ik heb zo ongeveer alle opties nagelopen en overlegd.


Markvt (link):

Lennard (link):
Zou ik allang ingebouwd hebben, maar dat is verboden door paysafecard. Hetzelfde verhaal bij iDEAL trouwens.

Je moet een bedrijf zijn om paysafecard- en iDEAL-betalingen te mogen aanbieden; en dat is vrijwel niemand op one2xs.


Ik heb een kamer Van Koophandel nummer.
Ik mag het dus weterlijk gebruiken :)

Jep, maar het is voor mij teveel gedoe om dat per user in te stellen, dus zul je het zelf via Mollie of paysafecard moeten regelen.
 
L

Lennard

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
Maar je kan toch iets bouwen dat je kan klikken op de website van betaal via iDEAL of betaal via Paysafecard. Dan word je door gelinkt naar een speciaal form op one2xs en kan je betalen en kom je weer terug op de website waar je vandaan kwam.

Maar volgens mij was dit toch al ooit een plan of ben ik nou zo erg in de war met iets anders
emo.gif
?
Dat mag helaas ook niet, ik heb zo ongeveer alle opties nagelopen en overlegd.



Ik was in de war met
9INXd.png


Maar je kan toch hetzelfde maken als dat, dus ik heb zeg maar een website, laten we voor het gemak een webshop nemen. Ik zeg dat je kan betalen met iDEAL. De bezoeker beslist om te betalen met iDEAL en klikt op betalen. Hij krijgt een popup (net als die screen) met een webpagina van one2xs om te betalen. Als de gebruiker heeft betaald wordt hij teruggestuurd naar de website, in dit geval mijn webshop. De betaling wordt aan one2xs betaald (die KVK heeft namelijk one2apps) en ik word direct betaald in punten. Mollie kan er niks tegenin brengen want het gaat via one2xs die een geldige KVK heeft. Volgens mij is dat idee toch niet zo verkeerd, of mag dat ook al niet?
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Ik was in de war met Afbeelding

Maar je kan toch hetzelfde maken als dat, dus ik heb zeg maar een website, laten we voor het gemak een webshop nemen. Ik zeg dat je kan betalen met iDEAL. De bezoeker beslist om te betalen met iDEAL en klikt op betalen. Hij krijgt een popup (net als die screen) met een webpagina van one2xs om te betalen. Als de gebruiker heeft betaald wordt hij teruggestuurd naar de website, in dit geval mijn webshop. De betaling wordt aan one2xs betaald (die KVK heeft namelijk one2apps) en ik word direct betaald in punten. Mollie kan er niks tegenin brengen want het gaat via one2xs die een geldige KVK heeft. Volgens mij is dat idee toch niet zo verkeerd, of mag dat ook al niet?
Ik heb volgens mij ook zoiets voorgesteld maar dat mocht ook niet of ik zat met het risico als er niet geleverd werd ofzo, ik weet niet meer wat het precies was.
 
Bovenaan