phpmyadmin ligt ookal plat

Luukvdo

New member
Remcoboy:
Kan die daardoor offline gaan?
Als er een brakke site opgeroepen word die meer queries draait dan een goed werkende site kan de server overbelast worden en er dus uit knallen
 

Lennard

Active member
Habbostrand:
man man man! D8 ik eindelijk goeie host gevonden te hebben, ligt database plat -,-
Pff de server heeft een jaar lang zonder noemenswaardige problemen gedraaid, heeft er nu een keer 2x in 2 weken uit gelegen, en meteen is het een slechte host?
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Lennard:

Habbostrand:
man man man! D8 ik eindelijk goeie host gevonden te hebben, ligt database plat -,-
Pff de server heeft een jaar lang zonder noemenswaardige problemen gedraaid, heeft er nu een keer 2x in 2 weken uit gelegen, en meteen is het een slechte host?
emo.gif


Sommige mensen zeuren gewoon te snel onterecht
 

August

Test
Is alles nu opgelost of ligt t aan mijn computer dat de ftp mn site, en de sql sloom is/niet doet?
 

Krm

Active member
ik dacht net heb ik eindelijk eens tijd ga ik een nieuwe unieke script maken is de server kaput
 

August

Test
Maak jij vaker zon -nietbepaaldnuttige- websites, waarop je vervolgens je email adres ze en zo 1000+ spam mailtjes krijgt
emo.gif
?
 

Tom

Active member
Als je die error krijgt dan maak je verkeerd connectie met phpmyadmin volgens mij.
 

Luukvdo

New member
Nee, dan ligt de MySQL server plat of heeft die het heel druk waardoor hij soms connecties weigert
 

Erik

New member
Hij is hier ook sloom, volgens Lennard kwam het door 100000 verbinding naar de server ofzo.
 
Bovenaan