Poll aanpassing

Pim

Techniek Koning
Hallo,

Mijn leek het wel handig dat als iemand een poll bij de topic heeft, dat je kan zien wie op wat heeft gestemd?

Als je een vraag stelt is het soms wel handig te weten wie wat antwoord. (of maak een optie dat als je wilt dat niemand ziet wat je gestemd hebt dat het dan evengoed anoniem kan .. maar dit moet je dan wel aanvinken)

gr.
 

Pim

Techniek Koning
August (link):
Het is leuk, maar wat heb je er aan?


Zodat als je een vraag stelt bijvoorbeeld: Ga je mij wat laten ontwerpen voor jou? En iemand daar jou stemt dat je met hem contact op kan nemen of weet ik veel wat.

Ik bedoel.. wat heb je eraan om te zien hoeveel posts je hebt? Of sinds wanneer je lid bent?
 

August

Test
Pim (link):

August (link):
Het is leuk, maar wat heb je er aan?


Zodat als je een vraag stelt bijvoorbeeld: Ga je mij wat laten ontwerpen voor jou? En iemand daar jou stemt dat je met hem contact op kan nemen of weet ik veel wat.

Ik bedoel.. wat heb je eraan om te zien hoeveel posts je hebt? Of sinds wanneer je lid bent?



Waarom zou je daar een poll voor aanmaken
emo.gif
emo.gif


Wat jij noemt zijn de basisdingen van een forum.
Ik vind het tijdverspilling om nog te gaan maken
thumbsup.gif
 

Antonn

New member
Daarvoor heb je dus reageren. De poll is voor als je personen anoniem wilt laten stemmen en als de eindresultaten tellen. Niet om te kijken wat wie zijn mening is. Als je iemand zijn mening wilt weten stel je de vraag gewoon in de startpost en wacht je op reactie.
 
Bovenaan