Post verwijderd?

Klaasie

New member
Hallo,

Het valt me op dat dit nu vaker gebeurd.

Voorbeeld: http://www.one2xs.com/threads/35914
Marjolein heeft mijn post verwijderd en precies de zelfde post neergezet (Maar dan via haar naam)

Gaat het nou om post count of zie ik dit verkeerd?
Dit is me nu vaker opgevallen en ik zou hier graag meer over willen weten.

Groeten,

Klaasie.
 

Lennard

Active member
Ze doet dat niet voor postcount, maar om te voorkomen dat iedereen zich met de gang van zaken bemoeit in de veilingen, dan wordt het veel te chaotisch.

Mensen die zien dat de regels worden overtreden moeten dat eigenlijk enkel reporten, dan kijkt een moderator wat er precies aan de hand is, en die onderneemt dan actie. Dat is veel duidelijker dan wanneer leden allemaal wat door elkaar roepen en elkaar tegenspreken, hoe goed dat ook bedoeld is.
smile.gif
 

Klaasie

New member
Lennard (link):
Ze doet dat niet voor postcount, maar om te voorkomen dat iedereen zich met de gang van zaken bemoeit in de veilingen, dan wordt het veel te chaotisch.

Mensen die zien dat de regels worden overtreden moeten dat eigenlijk enkel reporten, dan kijkt een moderator wat er precies aan de hand is, en die onderneemt dan actie. Dat is veel duidelijker dan wanneer leden allemaal wat door elkaar roepen en elkaar tegenspreken, hoe goed dat ook bedoeld is.
smile.gif


Oke, duidelijk.
Volgende keer report ik het wel ipv een bericht te plaatsten.
Bedankt voor de uitleg.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Voorkomt ook ruzies omdat mensen dan tegen elkaar gaan beginnen van "Verpest mijn topic niet" enzovoort.
 
Bovenaan