[postcount] TAG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaasie

New member
Hallo,

Omdat ik zelf (Ook al heb ik 80% op mn meter staan) liever het oude postcount heb had ik het volgende bedacht.
Jullie kennen vast wel de [punten] en [advsaldo] TAGS, mijn idee was om er een [postcount] TAG bij te maken
biggrin.gif
.

Stem in de poll wat je er van vind!

~Klaasie
 

Dweazel

New member
Ik ook, dan had je hem net zo goed onder het activiteitsbalkje neer kunnen zetten, maar dat is ook voor een reden niet gedaan.
 

Klaasie

New member
Duidelijk geen goed idee dus
sadley.gif

Maar ik wacht nog ff op de spammers die het wel een goed idee vinden
biggrin.gif
 

Luukvdo

New member
Lijkt mij ook geen goed idee. Zoals Lennard al zegt is de postcount niet voor niks weggehaald. Als je zo graag de postcount van iemand wil zien moet je gewoon even naar het profiel van die persoon gaan
 

Ewan

New member
Klaasie (link):
En ze gaan niet spammen voor een hoger percentage in het balkje?


Dat werkt niet omdat het van meer dingen afhangt.
 

Klaasie

New member
Ewan (link):

Klaasie (link):
En ze gaan niet spammen voor een hoger percentage in het balkje?


Dat werkt niet omdat het van meer dingen afhangt.


Dat is waar.
Voor hoeveel % bestaat hij eigenlijk uit postcount?
 

Freestyle

New member
Klaasie (link):

Ewan (link):

Klaasie (link):
En ze gaan niet spammen voor een hoger percentage in het balkje?


Dat werkt niet omdat het van meer dingen afhangt.


Dat is waar.
Voor hoeveel % bestaat hij eigenlijk uit postcount?



Word niet verteld
wink.gif
Is geheim.
Er zijn maar een paar dingen verteld.
Zoals: Verwijderde posts (dus ik denk ook posts), pbs en de rest weet ik niet zo uit me hoofd.
 

Bartv

Active member
Ik vind het een beetje overbodig, er zijn genoeg andere dingen op de to do list die voor (moeten) gaan
 

Maartenl

New member
Is niet nodig, zoals eerder al is gezegd : die meter is er niet voor niets in de plaats van de postcount gekomen.
 

Klaasie

New member
Nog een argument waarom ik vind dat het wel moet komen; Het staat ook op je profiel dus waarom kan er geen TAG voor komen?
 

Sjoerd

Active member
Klaasie (link):
Nog een argument waarom ik vind dat het wel moet komen; Het staat ook op je profiel dus waarom kan er geen TAG voor komen?
Jaaaa, ook meteen een voor posts per dag en je laatste topics en je laatste reacties en een voor je onderschrift en je vakantieplaats en je leeftijd en de laatste keer dat je online was en hoeveel procent je waarschuwingsniveau is en wat je rang is!!

Lees nog eens de reacties hierboven. De postcount is op het forum weggehaald om de spamberichten te verminderen.
 

Klaasie

New member
Sjoerd (link):

Klaasie (link):
Nog een argument waarom ik vind dat het wel moet komen; Het staat ook op je profiel dus waarom kan er geen TAG voor komen?
Jaaaa, ook meteen een voor posts per dag en je laatste topics en je laatste reacties en een voor je onderschrift en je vakantieplaats en je leeftijd en de laatste keer dat je online was en hoeveel procent je waarschuwingsniveau is en wat je rang is!!

Lees nog eens de reacties hierboven. De postcount is op het forum weggehaald om de spamberichten te verminderen.


Oké, duidelijk, slotje
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan