Prijsvragen/contest nieuwe regel?

Patricka

New member
Hi,

Ik had een best goed ideetje denk ik zelf.

Bij sommige contest is het contest al enkele dagen afgelopen, en dan is er nog niet bekend wie er wint. Mijn idee is dat de TS na een aantal dagen moet vertellen wie er gewonnen heeft.

Dus als het bijvoorbeeld vandaag (20 maart) afgelopen zou zijn dat hij binnen enkele dagen (bijvoorbeeld 3) de uitslag moet plaatsen.

Wat vinden jullie?
 

Shahiem

Active member
Wel een goed idee
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Een apare regel daarvoor lijkt me niet echt nodig.
Als hij na een week oid nog niet gereageerd heeft dan report je hem en vragen wij de user om er naar te kijken. Als hij dat niet doet dan nemen we maatregelen.
 

Patricka

New member
Lennard (link):
Een apare regel daarvoor lijkt me niet echt nodig.
Als hij na een week oid nog niet gereageerd heeft dan report je hem en vragen wij de user om er naar te kijken. Als hij dat niet doet dan nemen we maatregelen.


Hmm, oke. Als het niks is. Dan dicht?
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Het is niet niks hoor, het is een goed idee, maar dan kun je alles wel vast gaan leggen in regeltjes, en dan wordt het zo streng allemaal.
 

Patricka

New member
Kerem (link):
Toevallig heeft iemand dan een week geen internet ofsow?


Als iemand al langer dan een week niet online gekomen is, dan zie je dat gauw genoeg, maar als iemand wel altijd online is, maar geen zin heeft iemand te kiezen, dan kan je wel een maand wachten tot hij er wel zin in heeft.
 

Semmiiee

New member
Patricka (link):
Hi,

Ik had een best goed ideetje denk ik zelf.

Bij sommige contest is het contest al enkele dagen afgelopen, en dan is er nog niet bekend wie er wint. Mijn idee is dat de TS na een aantal dagen moet vertellen wie er gewonnen heeft.

Dus als het bijvoorbeeld vandaag (20 maart) afgelopen zou zijn dat hij binnen enkele dagen (bijvoorbeeld 3) de uitslag moet plaatsen.

Wat vinden jullie?


Is dat soms vanwege dit topic?
emo.gif
 
Bovenaan