Prijsvragen?

G

Guest

Guest
Hoe zit het nu met prijsvragen?
in de [Regels](https://www.one2xs.com/forum/topic/19140-regels/1/) staat van alles over punten.
Maar One2xs heeft geen punten meer, is de hele categorie nog wel nuttig?
Of mag je tegenwoordig ook voor geld dingen handelen / ruilen / diensten uitvoeren?

En gaat dat dan weer niet tegen de algemene regels in van One2xs?
 

Lennard

Active member
1. Wat is het nut van Prijsvragen?
Ik weet zo niet of dat subforum haar nut nog blijft houden. Qua prijsvragen zal dat wel teruglopen, maar wellicht dat contests nog levensvatbaar zijn. Je kunt daar bijvoorbeeld een contest voor een logo starten, al heb ik zo mn twijfels bij de populariteit daarvan.

2. Mag je ook voor geld handelen?
Jazeker. Je mag in alles handelen wat je wil, mits het legaal is en niet schadelijk voor one2xs (zowel in reputatie als in commercieel oogpunt). In ruil daarvoor is het scam- en feedbacksysteem verdwenen. Ik bemiddeling niet meer bij scams en we houden geen feedback meer bij. Wellicht dat feedback nog terugkomt, maar dan moet ik eerst na gaan denken doe we feedback kunnen controleren.

Voor wat betreft de forumindeling sta ik open voor suggesties. De huidige indeling sluit niet echt aan bij de hoeveelheid berichten; sommige subfora zijn heel rustig en andere weer een stuk drukker. Het zou mooier zijn als zowel dat als de onderwerpen van de subfora beter verdeeld zouden zijn.
 

Fifaco123

New member
This really is truly Buy Fifa Coins existing close to lots of enthusiasts regarding occasionally plenty of affiliates, because fifa various fifa neighborhood stemless glass Greatest Organization Income slowly and gradually dropped close to really like with the entertainment. In reality, the development of the football degree of Cheap Fifa Coins is kind of your own hundreds of years along with normalization, that has discovered lots of wellness, competent capability along with Low-priced fifa neighborhood stemless glass Income material designs, the same as development are crucial to get a number ofalong with football affiliates, child ought to be provide lots of extremely precise well-liked viewpoint as well as attention.
 
Bovenaan