Probleem met domein

Onehabbo

New member
He mensen,

Ik heb een probleem
ik heb hosting aangevraagd en dat werkt
nu heb ik erbij een domein van 6 punten aangevraagd ik heb er 9 dus dat wil
nu heb ik heb aangemaakt en dan moest je eerst in de directadmin aanmaken.
en dat heb ik gedaan zoals hij zij domein toevoegen en dan onehabbo.nl zonde www. of http://
Dan krijg ik dit bericht terug
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Onehabbo,

De domeinnaam onehabbo.nl is afgekeurd om de volgende reden(en):
- De domeinnaam wordt door de nameservers geweigerd (controleer of hij in DirectAdmin staat)
Als deze fouten verholpen zijn kan hij opnieuw aangevraagd worden.

Met vriendelijke groet,
one2xs
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind het niet echt grappig meer ik heb een release datum.

Dus help

Ik heb al contact gezocht met de medewerkers van one2xs het lijkt erop of ze er niks aan doen.

Met vriendelijke groeten,

Kevin bosman
 

Remi

New member
Je moet het domein eerst toevoegen in je directadmin voordat je de nameservers van je domein wijzigd.
 
L

Lennard

Guest
Onehabbo:
Ik vind het niet echt grappig meer ik heb een release datum.

Dus help

Ik heb al contact gezocht met de medewerkers van one2xs het lijkt erop of ze er niks aan doen.

Met vriendelijke groeten,

Kevin bosman

Je moet gedult hebben, je moet eerst een ticket aanmaken bij help, en daarna gewoon even geduld hebben.
Volg de tip maar van Remi op, en als dat niet helpt moet je een ticket aanmaken, of wachten tot ze reageren
 

Merlin

New member
*Gister had liteserver een fout met de 2e nameserver, ns2.liteserver.nl, ik kreeg het bij mijn privé reseller ook niet voor elkaar. Moet inmiddels verholpen zijn!
smile.gif
*

EDIT: Je plaatste dit bericht vandaag dus mijn tekst gaat niet op, nvm.
 

Lennard

Active member
Merlin:
*Gister had liteserver een fout met de 2e nameserver, ns2.liteserver.nl, ik kreeg het bij mijn privé reseller ook niet voor elkaar. Moet inmiddels verholpen zijn!
smile.gif
*

EDIT: Je plaatste dit bericht vandaag dus mijn tekst gaat niet op, nvm.
Je bericht gaat wel op, hij probeerde de domeinnaam al sinds zaterdag aan te vragen.


Onehabbo:
Ik heb al contact gezocht met de medewerkers van one2xs het lijkt erop of ze er niks aan doen.
Ik heb je een keer of drie een email terug gestuurd met een reactie en een update, waarin ik vermeldde dat er een probleem was met de server en dat we er mee bezig waren.
 
Bovenaan