Producten history

Jordy

New member
Hoi,

ik miste deze functie eigenlijk namelijk; dat je producten die verlopen zijn of geannuleerd dat je die nog kunt zien. Ik weet niet of dat dit mogelijk is maar het lijkt me handig.

Kort samengevat; er komt een lijstje bij de producten te staan met producten die je in het verleden hebt gehad.

Groetjes Jordy
 

Jordy

New member
Thom (link):
Waarom zou je dat willen zien?


Ik merk bij andere hosting providers (waar ik zit voor sommige domeinnamen) dat het best handig is.

Vooral als je even wat na moet zoeken of iets?
 

Thom

Thom
Ja maar wat wil je dan zoeken? Je ziet alleen een naam en data lijkt mij? Je kunt niet in de hosting of zo kijken.
 

Jordy

New member
Thom (link):
Ja maar wat wil je dan zoeken? Je ziet alleen een naam en data lijkt mij? Je kunt niet in de hosting of zo kijken.


Nee, maar dan kun je terug kijken wanneer je een hosting hebt besteld.

Vooral handig als je de API gebruikt zodat je een lijst hebt als mensen hierom vragen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens mij is het wel mogelijk, omdat we als beheer ook gewoon verlopen producten kunnen zien
 

Jordy

New member
Rik (link):
Volgens mij is het wel mogelijk, omdat we als beheer ook gewoon verlopen producten kunnen zien


Ja maar dat wij dat ook kunnen zien? Ik wis niet of het administratief al kon maar blijkbaar bewaren jullie dat.
 

Dylan

<script>
Ik heb nog steeds dit;

5SHG8oc.png


mag van mij wel weg maar dat mocht (vroeger) niet
cry.gif
 

Jordy

New member
Dylanh (link):
Ik heb nog steeds dit;

Afbeelding

mag van mij wel weg maar dat mocht (vroeger) niet
cry.gif



Ja ik heb ook ooit een VPS besteld, maar ik zou graag dan kunnen opzoeken wanneer ik hem bestelde en welk pakket.

Het is in mijn ogen een makkelijke toevoeging.
 

Robbert

New member
Jordyz (link):

Dylanh (link):
Ik heb nog steeds dit;

Afbeelding

mag van mij wel weg maar dat mocht (vroeger) niet
cry.gif



Ja ik heb ook ooit een VPS besteld, maar ik zou graag dan kunnen opzoeken wanneer ik hem bestelde en welk pakket.

Het is in mijn ogen een makkelijke toevoeging.


Eventueel kun je dit ook terugvinden in je puntenlog.
 

Jordy

New member
Robbert (link):

Jordyz (link):

Dylanh (link):
Ik heb nog steeds dit;

Afbeelding

mag van mij wel weg maar dat mocht (vroeger) niet
cry.gif



Ja ik heb ook ooit een VPS besteld, maar ik zou graag dan kunnen opzoeken wanneer ik hem bestelde en welk pakket.

Het is in mijn ogen een makkelijke toevoeging.


Eventueel kun je dit ook terugvinden in je puntenlog.



Ja maar het is handiger om het overzichtelijk in een lijstje te krijgen?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Denk dat het geen verkeerde toevoeging is
Jordyz (link):

Rik (link):
Volgens mij is het wel mogelijk, omdat we als beheer ook gewoon verlopen producten kunnen zien


Ja maar dat wij dat ook kunnen zien? Ik wis niet of het administratief al kon maar blijkbaar bewaren jullie dat.



Daarmee bedoelde ik meer dat het een kwestie is van code kopieren vanuit het administratieve gedeelte.
 

Jordy

New member
Rik (link):
Denk dat het geen verkeerde toevoeging is
Jordyz (link):

Rik (link):
Volgens mij is het wel mogelijk, omdat we als beheer ook gewoon verlopen producten kunnen zien


Ja maar dat wij dat ook kunnen zien? Ik wis niet of het administratief al kon maar blijkbaar bewaren jullie dat.



Daarmee bedoelde ik meer dat het een kwestie is van code kopieren vanuit het administratieve gedeelte.



Oh sorry! Nja, ik ben voor!
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Om een kloppende history te tonen moet het systeem aangepast worden, omdat je anders verhuisde producten mist, en ik neem aan dat je die er ook bij wil.
 
Bovenaan