Producten in winkelwagen

Dylan

<script>
Ik heb dit al een aantal keer gehad, ik dacht dat het aan mij lag maar dus niet. Er komen hele tijd spullen in mijn winkelwagen. Ik heb de winkelwagen geleegd en nu komen er toch weer producten bij. Deze heb ik er niet in gezet
confused.gif


b5bd89ee10684624a351fdae5207698d.png
 

Aarclay

Active member
Ralphh (link):
Dat zijn de verrekende kosten die je gemaakt hebt voor het spammen op het forum
shiny.gif


Jep, moderators kosten ook geld om de rotzooi weer op te ruimen
biggrin.gif


Nee, ik durf te wedden dat het een bugje is, en dat er iemand een gelijke sessie heeft met jouw winkelwagentje ofzo? met andere woorden: Je loopt in een supermarkt, je loopt weg van je karretje om een product te pakken, en op een gegeven moment gaat er een andere klant per ongeluk vandoor met jouw winkelwagentje.

Trouwens, zit niet iemand je te trollen met je wachtwoord? Zet anders 2FA eens aan om hem/haar een hack eh.. hak te zetten
wink.gif
.
 
G

Guest

Guest
Voor zo ver ik heb kunnen achterhalen zijn het alle producten die je een keer hebt bezocht in de webwinkel
smile.gif
 

Stef

stonks
Sevvlor (link):
Voor zo ver ik heb kunnen achterhalen zijn het alle producten die je een keer hebt bezocht in de webwinkel
smile.gif



Ik kan me niet herinneren dat ik heb gekeken naar VPSen
confused.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik heb zover ik kan zien ook alle producten in mijn winkelwagen nu. Lijkt me inderdaad een rare bug.

Doe eens fixen @Lennard
 

Lennard

Active member
Dylan (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Heel merkwaardig.
redface.gif
Ik ga het bestuderen.






Er staat trouwens 2x VPS

Dat klopt; het eerste is het producttype en het tweede het soort product. Een webhost starter is de starter uitvoering van webhost; bij een vps heb je een VPS 4096 als uitvoering van het product VPS. Vandaar VPS VPS 4096. Ik moet nog eens echte namen voor de VPSen verzinnen.
 

Aarclay

Active member
Doe dan gewoon Iron, Bronze, Silver, Gold of iets in die strekking.
Of nog leuker om dierennamen te gebruiken gelet op hun snelheid: Turtle, Rabbit, Tiger, Eagle ofzo.
 

Lennard

Active member
Aarclay (link):
Doe dan gewoon Iron, Bronze, Silver, Gold of iets in die strekking.
Of nog leuker om dierennamen te gebruiken gelet op hun snelheid: Turtle, Rabbit, Tiger, Eagle ofzo.
Ik had bij jou eerder treinen verwacht van langzaam naar snel.
Fyra (
emo.gif
), stoptrein, sprinter, intercity, HSL. Ofzo.
clown.gif
 

Robindh

Active member
Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Aarclay (link):
Doe dan gewoon Iron, Bronze, Silver, Gold of iets in die strekking.
Of nog leuker om dierennamen te gebruiken gelet op hun snelheid: Turtle, Rabbit, Tiger, Eagle ofzo.




Ik had bij jou eerder treinen verwacht van langzaam naar snel.
Fyra (
emo.gif
), stoptrein, sprinter, intercity, HSL. Ofzo.
clown.gif




Vernoem de pakketten naar "legendarische" leden zoals Henkkoekje.
emo.gif
 

Caner

Held
Aarclay (link):
Doe dan gewoon Iron, Bronze, Silver, Gold of iets in die strekking.
Of nog leuker om dierennamen te gebruiken gelet op hun snelheid: Turtle, Rabbit, Tiger, Eagle ofzo.


Bah bah bah. Ik zou gewoon zo laten hoe het nu is
smile.gif
 
Bovenaan