proeftijd gamehosting: SA-MP

Lennard

Active member
Hey,

Omdat we over een tijdje gamehosting willen / gaan aanbieden, is het tijd voor een proeftijd.
We bieden SA-MP en MTA gamehosting aan, voor 1 punt krijg je drie weken (of meer, hangt af van de test) lang een SA-MP of MTA gameserver met 50 slots.
We doen deze test om te checken hoe zwaar het spel is, hoeveel interesse er voor is, en om te kijken of deze server het houdt (anders komt er misschien een andere server).

Doordat het een test is hangen er een paar opmerkingen aan:
- We kunnen niet garanderen dat de server lag-vrij is.
- Je moet de gameserver ook echt gebruiken; anders heeft de test weinig zin.
- We kunnen niet garanderen dat je de server ook echt 3 weken hebt; maar als je hem minder dan 3 weken hebt krijg je natuurlijk gewoon (een deel van) je punten terug.
- Je bent verplicht feedback te geven, dus wat je van de snelheid e.d. vond.

Bestellen kan niet via de website, maar moet je tijdelijk via ticket doen. Zorg wel even dat je die ene punt hebt zodra je bestelt.

Als de test goed uitpakt bieden we binnenkort naast domeinen, hosting en VPSen, wellicht zelfs ook gamehosting aan.
smile.gif


Groet,

one2xs crew
 

Jesse

New member
Ik heb helaas geen spel misschien wordt het tijd voor GTA one2xs ofzoow?
Maar wel cool!
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
To bad dat ik een tijd geleden SAMP enzo weg heb gegooid, anders wou ik wil een servertje testen.

Even voor andere personen:
Krijg je ook toegang tot het veranderen van serverscripts / het toevoegen van maps enzo?
Of gaat dit ook allemaal via ticket?
In andere woorden: krijg je zoiets als remote-desktop.
 

Liteonit

New member
Rik:
To bad dat ik een tijd geleden SAMP enzo weg heb gegooid, anders wou ik wil een servertje testen.

Even voor andere personen:
Krijg je ook toegang tot het veranderen van serverscripts / het toevoegen van maps enzo?
Of gaat dit ook allemaal via ticket?
In andere woorden: krijg je zoiets als remote-desktop.


Je krijgt gewoon een FTP account waarmee je zelf de config kunt aanpassen. Je kunt dus zelf mods, maps en scripts toevoegen
smile.gif

Het verhogen van de maximale player limit mag niet, maar dat lijkt me meer dan logisch.
 

Zamir

New member
Ik heb besteld, is het ook mogelijk om een CS Server te krijgen?

Waar ik allemaal interesse heb:
SA-MP
Counter Strike 1.6
Wolfestein
 

Liteonit

New member
Zamir:
Ik heb besteld, is het ook mogelijk om een CS Server te krijgen?

Waar ik allemaal interesse heb:
SA-MP
Counter Strike 1.6
Wolfestein


Voorlopig gaan we eerst even testen met SA-MP en MTA
smile.gif
 

Zamir

New member
Pffh net gecheckt of mn san adreas t deed en lekker hoor niet -.-
Nu maar wachten of er ooit Counter Strike 1.6 Servers komen...
cry.gif
 

Sjoerd

Active member
Liteonit:

Rik:
To bad dat ik een tijd geleden SAMP enzo weg heb gegooid, anders wou ik wil een servertje testen.

Even voor andere personen:
Krijg je ook toegang tot het veranderen van serverscripts / het toevoegen van maps enzo?
Of gaat dit ook allemaal via ticket?
In andere woorden: krijg je zoiets als remote-desktop.


Je krijgt gewoon een FTP account waarmee je zelf de config kunt aanpassen. Je kunt dus zelf mods, maps en scripts toevoegen
smile.gif

Het verhogen van de maximale player limit mag niet, maar dat lijkt me meer dan logisch.

Waarom geen webadmin om die dingen te kunnen instellen
biggrin.gif

en dan gewoon maps wel via ftp
biggrin.gif
 

Liteonit

New member
Sjoerd:

Liteonit:

Rik:
To bad dat ik een tijd geleden SAMP enzo weg heb gegooid, anders wou ik wil een servertje testen.

Even voor andere personen:
Krijg je ook toegang tot het veranderen van serverscripts / het toevoegen van maps enzo?
Of gaat dit ook allemaal via ticket?
In andere woorden: krijg je zoiets als remote-desktop.


Je krijgt gewoon een FTP account waarmee je zelf de config kunt aanpassen. Je kunt dus zelf mods, maps en scripts toevoegen
smile.gif

Het verhogen van de maximale player limit mag niet, maar dat lijkt me meer dan logisch.

Waarom geen webadmin om die dingen te kunnen instellen
biggrin.gif

en dan gewoon maps wel via ftp
biggrin.gif




Tja... we moeten wel op de kosten letten he ;-)
Iedereen met een gameserver krijgt toegang tot een webinterface om de betreffende gameserver te "starten/stoppen".
Verder kun je allemaal helemaal naar wens aanpassen in de config file (allemaal via ftp dus)
smile.gif
 

Liteonit

New member
Streedie:
Ik wil wel een, als ik waarvan ik een kan make
confused.gif

En info hoe ik moet make
biggrin.gif



Tja, SA-MP draaien stelt niet veel voor.
Hoe je maps e.d. moet toevoegen/bewerken zul je gewoon even op internet moeten opzoeken.

SA-MP wordt vrij veel gespeeld, dus je zou er meer dan genoeg over moeten kunnen vinden @ internet
coool.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
ik denk dat voor MTA niet veel interesse is
wink.gif
 
Bovenaan