proeftijd gamehosting: SA-MP

Fubzhotel

New member
tot hoelang duurt deze actie nog???
confused.gif
 

Sjoerd

Active member
Fubzhotel:
tot hoelang duurt deze actie nog???
confused.gif

Dat staat niet vast.. En als het zover is dat het in het systeem wordt gebouwd, word dat wel vermeld.. Als je nu gewoon een gamehost koopt voor 1 punt, heb je hem 3 weken of langer, of je krijgt je punt terug.
wink.gif
 

Lennard

Active member
Tot nu.
emo.gif


Nieuwe bestellingen nemen we niet meer aan, we zullen kijken of we de lopende gameservers nog door kunnen laten draaien.

De reden is vrij voorspelbaar; dr is vrijwel geen interesse in.
 

Sjoerd

Active member
Lennard:
De reden is vrij voorspelbaar; dr is vrijwel geen interesse in.
Komt dit ook niet een beetje door het feit dat niet al te veel leden weten dat jullie deze servers aanboden? En gasten die hier niet lid worden omdat ze niet weten dat er gamehosting was, en normale hosting niet nodig hadden?
 

Lennard

Active member
Nouja, normale leden moeten het wel kunnen weten, aangezien het al een paar maanden dikgedrukt bovenaan in het menu staat, het een paar keer in de nieuwsbrief heeft gestaan, en een hele tijd op de homepage bij recent nieuws heeft gestaan.

Dat zich er geen nieuwe leden aanmelden ervoor omdat ze het niet weten kan ik me wel voorstellen, maar er zijn nu zon 40 gameservers verkocht; 10 per maand dus.
En nu zijn ze nog gratis, als ze betaald worden dan worden ze toch al zon 5x zo duur, dus ik denk dat t niks wordt..
 

Jesse

New member
Op de homepage zie ik er niks over staan, ook geen reclame ervoor gemaakt dus je trekt alleen bestaande leden aan, en mensen die het doorvertellen.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Idd maak er een beetje reclame voor en dan kijken of het lukt?
(als ik samp kon scripten zou ik er een nemen)
 

Lennard

Active member
Het heeft wel een tijdje op de homepage gestaan.

Reclame maken is makkelijker gezegd dan gedaan... we hebben tig manieren geprobeerd om one2xs (in het algemeen) te promoten, maar dat werkte ook niet of nauwelijks.

edit:
en houd er ook rekening mee dat ze een stuk duurder, dus ook minder aantrekkelijk, worden, dus dat helpt ook niet echt
emo.gif
 

Thamitch

New member
Nielsie:
Idd maak er een beetje reclame voor en dan kijken of het lukt?
(als ik samp kon scripten zou ik er een nemen)


Ik kan scripten xD
 
Bovenaan