Profiel reporten

Wiitse

New member
Als een onderschrift dingen heeft die niet volgens de regels mogen oid moet je dat reporten. Waar? Er is geen report button op iemands profiel. Mijn suggestie is dus om een report knop op iedereens profiel komt.
 

Mikeb

New member
Je kan ook een post van die persoon reporten en daarin zetten. Gebruiker heeft dit en dat
xd.png


Niet echt nodig dus.
 

Lennard

Active member
Dat is het handigst ja, zet er gewoon in "deze user heeft een foute avatar" ofzo. Anders moet er een heel profiel-reportding komen met nog weer een aparte lijst voor ons met alle meldingen erin etc. En zovaak is een profiel ook weer niet fout.
 

Freestyle

New member
Lennard (link):
Dat is het handigst ja, zet er gewoon in "deze user heeft een foute avatar" ofzo. Anders moet er een heel profiel-reportding komen met nog weer een aparte lijst voor ons met alle meldingen erin etc. En zovaak is een profiel ook weer niet fout.


Misschien dat je die knop als link in het menu kan zetten??
Want het script hoeft toch niet echt veel worden verandert?
 

Lennard

Active member
Mja, je ziet de avatars en onderschriften enzo eigenlijk alleen maar op het forum, dus ik denk dat het wel duidelijk genoeg is zo.
 

Sjoerd

Active member
Freestyle (link):

Lennard (link):
Dat is het handigst ja, zet er gewoon in "deze user heeft een foute avatar" ofzo. Anders moet er een heel profiel-reportding komen met nog weer een aparte lijst voor ons met alle meldingen erin etc. En zovaak is een profiel ook weer niet fout.


Misschien dat je die knop als link in het menu kan zetten??
Want het script hoeft toch niet echt veel worden verandert?



Wel, nu gaan reports per bericht enzo, maar dan moet het omgebouwd worden zodat het ook per profiel kan.
 

Wiitse

New member
Ik begrijp Lennard zijn punt wel. Er zijn ook genoeg andere dingen die veel belangrijker zijn die Lennard kan doen dan dit bouwen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
inderdaad, als het nou meerdere reports per dag binnen zouden zijn waardoor het reportsysteem onoverzichtelijk wordt dan zou het wel een optie zijn maar die paar reports per week over onderschriften en/of avatars is nog wel te overzien.
 
Bovenaan