public_html

Nielsjojo

New member
Hallo,

Als ik nu via FTP inlog krijg ik die files te zien van public_html enzo en de map(pen) met o.a. domains.
Nu klik ik dan op public_html om direct naar mijn root te gaan, maar dat werkt dus niet, hij gaat dan die file downloaden.
Ik vind dat best irritant aangezien ik dat gewend ben en weet niet of dit een bug is die iedereen heeft of alleen ik en of ik die zelf zou kunnen oplossen.

Bvd,
Nielsjojo
 

Antonn

New member
Ik snap je niet?

Als je de public_html opent opent "die file"??
confused.gif
 

Lennard

Active member
Als je FileZilla hebt dan kun je instellen dat hij elke keer meteen naar /domains/jouwdomein.nl/public_html/ gaat, dan hoef je niet telkens erheen te navigeren.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Je kan ergens bij instellingen wijzigen dat hij download of opent etc.
biggrin.gif
 

Nielsjojo

New member
Antonn (link):
Ik snap je niet?

Als je de public_html opent opent "die file"??
confused.gif


Ja


Lennard (link):
Als je FileZilla hebt dan kun je instellen dat hij elke keer meteen naar /domains/jouwdomein.nl/public_html/ gaat, dan hoef je niet telkens erheen te navigeren.

Weet ik, zal ik zo even naar kijken.


Nielsie (link):
Je kan ergens bij instellingen wijzigen dat hij download of opent etc.
biggrin.gif


Ik kijk hier zo ook even naar.
 

Sanderc

New member
Heb je de map Public_html zelf aangemaakt?
Zoja: Dan heb je waarschijnlijk geen map gemaakt maar een bestand!
 

Nielsjojo

New member
nee, kijk mijn map (/home/account/) daar staat die public_html file.
die hoort te linken naar /home/account/domains/domein.
xd.png
/public_html
 
G

Guest

Guest
Snelkoppeling?
Die kan je niet zomaar maken als map dacht ik..

Moet je even ticket aanmaken of aan Lennard vragen of hij hem terug zet?
 

Joeey

New member
Dé public_html die het minst diep in de root zit, linkt naar het standaard domeinnaam door (/home/accounts/domains/domeinnaam/). Deze kan je al het goed is instellen bij Domain Management (excuses als het de verkeerde naamgeving is, het was ongeveer zoiets), die te vinden is als je inlogt in DirectAdmin. Het dik gedrukte domeinnaam is de standaard, deze kan je ergens veranderen (ik weet het verder niet meer).

Het kan ook zijn dat ik het helemaal mis heb hoor, maar dit is wat ik denk, het kan mogelijk een oplossing zijn.
 
Bovenaan