Punten kopen met PayPal

Lennard

Active member
Beste gebruiker van one2xs,

Een aantal leden vroegen ons of we betalingen via PayPal wilden accepteren.
Dat was tot nu toe al in beperkte en niet-automatische vorm mogelijk, maar vanaf heden is het voor iedereen en geheel geautomatiseerd beschikbaar.
Hoewel het wel is toegestaan, is het niet de bedoeling dat je al je punten via PayPal of andere manieren koopt. We willen immers gratis webhosting en domeinnamen aanbieden. t Is wel handig voor als je nét even wat puntjes te weinig hebt.
Per transactie gaat er 35 cent vanaf om de transactiekosten te drukken, en krijg je 0,75 punten voor € 1,-.

Je kunt de module vinden door op de link in het lijstje op de overzichtspagina te klikken, of door hier op de direct link te klikken.

Mochten er nog vragen zijn dan horen we die graag.
Persoonlijke vragen graag via een ticket zoals jullie weten; algemene(re) vragen kunnen via het forum.

Groeten,

Lennard.
 

Daoloth

New member
Ik koop meesal toch 3/4 van mijn punten, omdat vaak als ik iets script een wallie krijg en dan spendeer ik het aan one2xs.com
 

Davoee

New member
Oke ik ga nog even sparen.
Mocht het niet opschieten koop ik een wallie.
Erg handig vind ik de wallie card
wink.gif
 

Markzikle

New member
Via Google ads is het ook mogelijk op Paypal te zetten als je dan veel verdient is het wel veleidelijk om het gewoon te kopen.. Mischien ook een site voor me vader maken
biggrin.gif
 

Jorisvankuijk

New member
Erg handig! Ik ben blij dat het nu helemaal automatisch gaat, want eerst toen ik het deed ging het nogal moeilijk.
 

Robbert

New member
Jorisvankuijk:

Sjoerd:
Is al een tijdje zo
emo.gif


Wat ben ik weer dom. Ik dacht dat dit topic van nu was, door onze bumpert.


dan kan jou ervarig dus ook niet waar zijn, toen ging alles moeilijk
pwnd.
 

Remcoboy

New member
Lennard:
Beste gebruiker van one2xs,
Per transactie gaat er 35 cent vanaf om de transactiekosten te drukken, en krijg je 0,75 punten voor € 1,-.


Dit klopt dus niet want dan zou 10 euro 9,75 punten zijn....
 

Jorisvankuijk

New member
Robbert:

Jorisvankuijk:

Sjoerd:
Is al een tijdje zo
emo.gif


Wat ben ik weer dom. Ik dacht dat dit topic van nu was, door onze bumpert.


dan kan jou ervarig dus ook niet waar zijn, toen ging alles moeilijk
pwnd.


Jawel, want ik dacht dat het nu vol automatisch ging, maar het gaat nu dus nog steeds moeilijk.
 
Bovenaan