Punten kopen met Wallie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paradox

New member
Is het misschien een idee om niet alleen adverteergeld te kopen met wallie maar ook punten?

Bijvoorbeeld:

€2 = 1pt
€5 = 2,5 pt
 

Kjeld

New member
/edit: fout gelezen
emo.gif

Ik dacht in eerste instantie dat je dit bedoelde:
http://www.one2xs.com/threads/44

Maar dat is wel een goed idee btw
smile.gif

Paypal dan ook uiteraard
emo.gif
 

Merlin

New member
Paradox:
Is het misschien een idee om niet alleen adverteergeld te kopen met wallie maar ook punten?

Bijvoorbeeld:

€2 = 1pt
€5 = 2,5 pt


Had ik al gesuggereerd, wordt wrs binnenkort ingevoerd
wink.gif
 

Paradox

New member
Ok. Ik wist het wel voor Adverteerders maar dus niet voor leden. Mooi dat het er komt
Heb hier nog een 5€ wallie liggen ;p
 

Lennard

Active member
@ Kjeld: PayPal heb ik af, maar ik kan hem niet testen omdat ik de testomgeving van PayPal niet aan de praat krijg, duurt dus nog even voordat hij hier op o2x komt.
cry.gif


Wallie voor adverteerders komt vanavond nog, voor leden komt het waarschijnlijk ook.
 

Paradox

New member
Lennard:
Wallie voor adverteerders komt vanavond nog, voor leden komt het waarschijnlijk ook.


Is het dan een verschil of je wallie voor leden of voor adverteerders gebruikt.
En als het er komt, kun je een termijn geven? Bijv. Deze week, Over 2 weken ofzo?
 

Merlin

New member
Paradox:
Ok. Ik wist het wel voor Adverteerders maar dus niet voor leden. Mooi dat het er komt
Heb hier nog een 5€ wallie liggen ;p


Helaas (hier kan o2x niets aan doen, dus niet hun aankijken) zitten er wel 20% overdracht kosten aan
sm_eerie.gif


Pauper wallie...

Dus zegmaar 5 euro levert je 4 euro op de site op, en dat omgezet naar punten is ongeveer 3 punten (onder voorbehoud)
emo.gif


Is wel een euro goedkoper dan bellen
smile.gif
 

Kjeld

New member
Ja, wel degelijk..
Adverteerders zetten geld om in geld (
emo.gif
)
Voor leden wordt het geld omgezet in punten
 

Lennard

Active member
Paradox:
Is het dan een verschil of je wallie voor leden of voor adverteerders gebruikt.
Het script is hetzelfde, maar we moeten nog overleggen of wij + de leden het willen, maar dat lijkt me geen probleem, en hoe we de prijzen gaan doen.


Paradox:
En als het er komt, kun je een termijn geven? Bijv. Deze week, Over 2 weken ofzo?
Áls het er komt kun je het eind deze week / begin volgende week verwachten, maar dan horen jullie het nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan