Punten krassen

Caner

Held
Een heel leuk, grappig extraatje voor One2xs; punten krassen.
Je betaalt bijvoorbeeld 0.1 en je krijgt een kraskaart. Die hebben dus 6 krasplekken. Als je 2 keer dezelfde cijfer krast, win je het puntenaantal die je dus 2 keer hebt.

Het leek me wel heel leuk als One2xs dit zou hebben.
 

Freestyle

New member
Gewoon krasloten?
Of een variant daar van??
confused.gif
?
 

Floris

New member
Het punt is dat als je makkelijker punten gaat verdienen. Dat een domein of host steeds duurder word, opzich ben ik daar op tegen.

Maar daarnaast vind ik ook wel dat er best een gokspel bij mag komen om punten te verdienen, als dat niet ten koste gaat van het bedrag voor een host of domein.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Floris (link):
Het punt is dat als je makkelijker punten gaat verdienen. Dat een domein of host steeds duurder word, opzich ben ik daar op tegen.

Maar daarnaast vind ik ook wel dat er best een gokspel bij mag komen om punten te verdienen, als dat niet ten koste gaat van het bedrag voor een host of domein.


Zolang de kans voor de gebruiker 50% is om iets te winnen hoeft one2xs geen verlies te draaien. Bij krasloten ligt de kans om te winnen zelfs lager en zou one2xs er dus winst mee kunnen maken
wink.gif
 

Semmiiee

New member
Rik (link):

Floris (link):
Het punt is dat als je makkelijker punten gaat verdienen. Dat een domein of host steeds duurder word, opzich ben ik daar op tegen.

Maar daarnaast vind ik ook wel dat er best een gokspel bij mag komen om punten te verdienen, als dat niet ten koste gaat van het bedrag voor een host of domein.


Zolang de kans voor de gebruiker 50% is om iets te winnen hoeft one2xs geen verlies te draaien. Bij krasloten ligt de kans om te winnen zelfs lager en zou one2xs er dus winst mee kunnen maken
wink.gif




75% vind ik persoonlijk fijner. Maar ik denk niet dat Lennard of Ruben het fijn vind.
Ik vind het trouwens een goed idee
wink.gif
 

Sjoerd

Active member
Semmiiee (link):

Rik (link):

Floris (link):
Het punt is dat als je makkelijker punten gaat verdienen. Dat een domein of host steeds duurder word, opzich ben ik daar op tegen.

Maar daarnaast vind ik ook wel dat er best een gokspel bij mag komen om punten te verdienen, als dat niet ten koste gaat van het bedrag voor een host of domein.


Zolang de kans voor de gebruiker 50% is om iets te winnen hoeft one2xs geen verlies te draaien. Bij krasloten ligt de kans om te winnen zelfs lager en zou one2xs er dus winst mee kunnen maken
wink.gif




75% vind ik persoonlijk fijner. Maar ik denk niet dat Lennard of Ruben het fijn vind.
Ik vind het trouwens een goed idee
wink.gif



75% kans om iets te winnen bij een kraslot waar je maar 2 vakjes mag open krassen voor 0.1 punt... Dat wordt hem niet helemaal hoor, tenzij het bedragen als 0.01 en 0.02 zijn
 

Ben

New member
Goed idee ALS het systeem niet zo wordt gemaakt dat je bijvoorbeeld maar 1/4 wint.
 

Lennard

Active member
Het zal afhankelijk zijn van wat je kunt winnen; je zal uiteindelijk net iets vaker verliezen dan winnen; zoals met alle gokspellen.
 

Lennard

Active member
Nouja, er komt sowieso een spel bij; of dat dit wordt of iets anders dat weten we nog niet. We moeten eerst weten of het voor ons wat oplevert, maar ook of jullie er wat aan kunnen verdienen, hoe het het handigst werkt, wat de beste inleg is, enzovoort.

Maarja, we hebben ook nog een paar andere grote(re) updates die we eerst af willen maken, dus dat gaat even voor helaas.
 

Tgrm

New member
Of bijv:

Je kunt een kradlot kopen twv 0.5 punten. De prijzen die je kunt winnen:

0,00
0,01
0,10
0,25
0,50
1,00

ofsow...

En dan is natuurlijk de kans groter dat je lager wint dan hoger
 
Bovenaan