punten lenen

Henkkoekje

New member
Er worden de laatste tijd veel topics gemaakt over punten lenen soms wel met over 4 weken terug betalen de meeste lenen niet uit want ze krijgen het niet terug kan er geen nieuwe regel komen dat het verboden is punten te lenen topics maken gebeurt dat toch 10% á 20 procent warn is just a idea
 

Luukvdo

New member
Zou best een handig idee kunnen zijn maar misschien moet je even met leestekens je zinnen verduidelijken anders krijg je van die langdradige verhalen zoals dit nu aan het worden is

Anyway: we zijn intern hier ook al over aan het denken maar we zijn er nog niet helemaal uit wat we hier mee doen
smile.gif
 

Patricka

New member
Ja en Nee.

Ja: het houdt scam tegen.

Nee: omdat je real vrienden op one2xs hebt zitten waar je punten aan uitleent, of andere mensen. Dit dan wel op eigen verantwoording.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Ik denk niet dat het iets is wat je kan verbieden, maar ik vind wel dat het je eigen verantwoordelijkheid moet zijn. Niet dat one2xs hiervoor enige vorm van hulp kan bieden als dit mis gaat. Punten uitlenen is een groot risico dus doe dit alleen als je er echt 100% ervan overtuigd ben dat diegene waaraan je ze uitleend goede bedoelingen heeft.
 

Jurgen

Active member
Waarom een warn? Dat is toch het eigen risico? Om nou warns uit te delen voor het aanmaken van een topic gat wel erg ver..
 

Alemaalte

New member
Ik heb al een paar keer geleend dus waarom zou dit niet mogen?
Als je de dag dat je registreert je eerste post is: Kan ik 6 punten lenen?
Tja, dan gaat niemand dat doen he. Als niemand reageert houd het vanzelf wel op.
 

Robbert

New member
ik vind dat er bij een lenen topic bovenin in een rood blokje moet staan
let op lenen kost geld als je gaat sparen ben je minder kwijt en heb je minder kans op problemen omdat je het niet kan betalen
ook punten uitlenen is niet zonder gevaar leden kunnen soms de bedoeling hebben om punten van je te lenen en ze vervolgens nooit terug te betalen

dat vind ik wel een goed idee vinden jullie dat ooooook <vraagteken>
 

Jesse

New member
Robbert (link):
ik vind dat er bij een lenen topic bovenin in een rood blokje moet staan
let op lenen kost geld als je gaat sparen ben je minder kwijt en heb je minder kans op problemen omdat je het niet kan betalen
ook punten uitlenen is niet zonder gevaar leden kunnen soms de bedoeling hebben om punten van je te lenen en ze vervolgens nooit terug te betalen

dat vind ik wel een goed idee vinden jullie dat ooooook <vraagteken>

Dit is niet serieus hoop ik? Hoe wil je het systeem laten uitzoeken dat het een punten lenen topic betreft?
 

Robbert

New member
Jesse (link):

Robbert (link):
ik vind dat er bij een lenen topic bovenin in een rood blokje moet staan
let op lenen kost geld als je gaat sparen ben je minder kwijt en heb je minder kans op problemen omdat je het niet kan betalen
ook punten uitlenen is niet zonder gevaar leden kunnen soms de bedoeling hebben om punten van je te lenen en ze vervolgens nooit terug te betalen

dat vind ik wel een goed idee vinden jullie dat ooooook <vraagteken>

Dit is niet serieus hoop ik? Hoe wil je het systeem laten uitzoeken dat het een punten lenen topic betreft?


Eigenlijk wel, met leestekens enzo, dat wel
emo.gif


Gewoon een soort van bescherming van leden, iig benadrukken dat het op eigen risico is...
En dat modjes het topic zo kunnen selecteren ofzo...

t is maar een idee, maar wel ter preventie.
 

Willem

Active member
het systeem kan misschien woorden zoeken zoals "punten" en "lenen", of mensen moeten dat onder hun startpost kunnen aanvinken "punten lenen" doen ze dit niet dan report je ze ofzo, en dan zet een mod dat erbij ofzoiets.
 
Bovenaan