Punten

Bjarnootjuh

New member
Hoi

Als je bijvoorbeeld 100 euro aan punten koopt? En je bent daarna verbannen, wat gebeurt er met die 100 euro?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Die blijven gewoon van one2xs. Het is niet dat je opeens meer rechten krijgt omdat je geld hebt uitgegeven aan one2xs. Je bent na je ban weer welkom om die punten uit te geven.
overigens krijg je wel nog de kans om via email je producten te beheren.
 

Bjarnootjuh

New member
Rik (link):
Die blijven gewoon van one2xs. Het is niet dat je opeens meer rechten krijgt omdat je geld hebt uitgegeven aan one2xs. Je bent na je ban weer welkom om die punten uit te geven.
overigens krijg je wel nog de kans om via email je producten te beheren.


Oke, en als je bijvoorbeeld 10 jaar bent verbannen?
 

Lennard

Active member
Dan kun je ze na 10 jaar weer uitgeven, al zijn ze dan wel verjaard en mogen wij ze officieel houden.
emo.gif
 

Bjarnootjuh

New member
Lennard (link):
Nee want we kunnen altijd wat regelen met je.

Maar zorg maar dat je niet verbannen wordt.


Daar zorg ik ook voor. Was een vraag.
 

Sigyrik

New member
op een hosting site is raar om verbannen te worden is niet echt profesineel ban dan alleen van het forum, pm etc
niet dat je niet meer bij je punten kan en niet meer makkelijk bij je producten
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sigyrik (link):
op een hosting site is raar om verbannen te worden is niet echt profesineel ban dan alleen van het forum, pm etc
niet dat je niet meer bij je punten kan en niet meer makkelijk bij je producten
dat is niet raar hoor, als jij je misdraagt op een andere hostingsite dan wordt je ook verbannen en meestal zijn ze daar niet zo coulant om je alsnog te helpen met je producten en hier kun je altijd nog via e-ticket je dingetjes regelen.
Je hoort je gewoon te gedragen dan hoef je ook niet verbannen te worden, zo simpel is het.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Sigyrik (link):
op een hosting site is raar om verbannen te worden is niet echt profesineel ban dan alleen van het forum, pm etc
niet dat je niet meer bij je punten kan en niet meer makkelijk bij je producten


Of je gedraagt je gewoon op het forum en gedraagt je professioneel. Dan word je ook niet verbannen.
 

Ricaaa

New member
Sigyrik (link):
op een hosting site is raar om verbannen te worden is niet echt profesineel ban dan alleen van het forum, pm etc
niet dat je niet meer bij je punten kan en niet meer makkelijk bij je producten


Ik wil niet veel zeggen hoor, maar elk bedrijf heeft het recht om klanten te weigeren. Heeft niks met onprofessionaliteit te maken.

Als One2xs vind dat jij een gevaar vormt voor de community, dan hebben ze 100% het recht jou de toegang te weigeren.
 

Sigyrik

New member
ja een klant weigeren niet eerst zeggen dat het mag en dan een keer bannen als ze betaalt hebben ik vind ook zowiezo dat ze zich professioneel op het forum moeten gedragen hoor
 

Mikeschippers

New member
Sigyrik (link):
ja een klant weigeren niet eerst zeggen dat het mag en dan een keer bannen als ze betaalt hebben ik vind ook zowiezo dat ze zich professioneel op het forum moeten gedragen hoor


Nou, vind ik niet. Als jij je misdraagt, dan moet je daar gestraft voor worden. Je wordt toch ook toegelaten in Nederland, en als je je misdraagt word je opgesloten. Misschien een rare vergelijking, maar het is wel zo. En dan heb je ook al aardig wat Belasting betaald.
 
Bovenaan