Quotes verduidelijken

Timkb

New member
Het lijkt mij ideaal als zodra je over een naam gaat in quotes het grijze lijntje om deze quote wat donkerder grijs word zodat je als er erg veel quotes in elkaar zitten duidelijk kunt zien wie wat heeft gepost.
 

Timkb

New member
Luukieboy (link):
En nu duidelijk met punten, kommas en hoofdletters.


Het is een erg kromme zin dat geef ik toe (om 3 uur s nachts ben ik niet meer al te helder) maar ik zie zo 123 niet waar ik in die zin goed gebruik kan maken van punten en kommas.

Ga je gang en neem exact dezelfde zin over met het gebruik van kommas en punten waar dat nodig is. Ik ben benieuwd.
 

Luuko

Active member
Timkb (link):

Luukieboy (link):
En nu duidelijk met punten, kommas en hoofdletters.


Het is een erg kromme zin dat geef ik toe (om 3 uur s nachts ben ik niet meer al te helder) maar ik zie zo 123 niet waar ik in die zin goed gebruik kan maken van punten en kommas.

Ga je gang en neem exact dezelfde zin over met het gebruik van kommas en punten waar dat nodig is. Ik ben benieuwd.



Ik heb er even naar gekeken, en je hebt gelijk.
Het is zon kromme zin dat er geen punten en kommas in passen
yummie.gif
 

Antonn

New member
Codeblok (style.css):



1
2
3

blockquote:hover > table.bbcode {
border: 1px solid #555;
}






Onderaan je CSS en klaar.
 

Lennard

Active member
Timkb (link):
Lennard?
Als jullie het handiger vinden dan vind ik het prima.
Ik ben de komende dagen niet thuis dus zit niet aan de code als het niet moet, maar ik zal het inbouwen.
smile.gif
 

Jordy

New member
Lennard (link):

Timkb (link):
Lennard?
Als jullie het handiger vinden dan vind ik het prima.
Ik ben de komende dagen niet thuis dus zit niet aan de code als het niet moet, maar ik zal het inbouwen.
smile.gif




Is goed!
biggrin.gif
 

Timkb

New member
Robiin (link):
Misschien kan je een vinkje op de instellingen pagina maken voor mensen die het niet willen.


Waarom? Ik zou niet snappen waarom je dit niet zou willen en als je het niet handig lijkt; het is niet storend o.i.d. Het is gewoon een simpel randje dat oplicht bij mouseover.
 

Lennard

Active member
Timkb (link):

Robiin (link):
Misschien kan je een vinkje op de instellingen pagina maken voor mensen die het niet willen.


Waarom? Ik zou niet snappen waarom je dit niet zou willen en als je het niet handig lijkt; het is niet storend o.i.d. Het is gewoon een simpel randje dat oplicht bij mouseover.

Laten we een instelling maken waarmee mensen extra instellingen aan kunnen zetten.
redface.gif
 

Jordy

New member
Robiin (link):
Misschien kan je een vinkje op de instellingen pagina maken voor mensen die het niet willen.


Het heeft toch alleen maar voordelen?
 

Lennard

Active member
Antonn (link):

Codeblok (style.css):



1
2
3


blockquote:hover > table.bbcode {
border: 1px solid #555;
}






Onderaan je CSS en klaar.

Heb ik geprobeerd, maar bij quote in een quote kleurt hij dan beide borders waardoor het er alsnog niet echt overzichtelijker van wordt.
Hij moet eigenlijk bij een hover alle andere quote-borders weer normaal maken (behalve die van je eigen quotes als je dat hebt ingesteld), en alleen de eerste quote waar je in zit met je muis een gekleurde border geven.

Maar dat lukt me zo 1 2 3 niet, en de tijd om het nu uitgebreid uit te zoeken heb ik helaas niet.
Mocht iemand een oplossing weten dan hoor ik het natuurlijk graag.
smile.gif
 
Bovenaan