Raad de Daat: Afwachten...

Lennard

Active member
Goedemorgen,

Zoals jullie allemaal al op jullie kalendertjes hebben gezien, kon je tot dinsdagavond laat een gokje doen voor de Raad de Daat actie.
Inmiddels kun je niet meer gokken, dus is het tijd om wat te evalueren en te wachten tot het moment daar is dat we een winnaar hebben…

Allereerst een grafiekje met alle gokken erop. Nja, niet allemaal. Omdat sommigen ook op december 2010 hebben ingezet wordt de grafiek wat onoverzichtelijk om alles weer te geven, dus staat 90% van alle gokjes erop. Om het nog een klein beetje spannend te houden heb ik er geen schaalverdeling bijgezet.
smile.gif


rdd_graph1.png

Opmerkelijk is dat 25% zo enorm optimistisch is dat ze denken dat we het deze maand nog zullen redden, terwijl 20% juist weer heel pessimistisch is en denkt dat we tot na Nieuwjaar zullen moeten wachten. Precies de helft van jullie denkt dat we het vóór november nog halen.
Ik heb geen idee wat het gaat worden, maar ik heb liever dat die eerste 25% gelijk heeft.
smile.gif

Als je weet dat we vandaag precies 300 dagen bestaan (
pompom.gif
) kun je uitrekenen dat we gemiddeld 14 leden per dag hebben gehaald, en dan zouden we die 5000 leden na 361 dagen moeten halen, op 20 november.

Maarja.. ook daarover kun je alleen maar gokken; het enige wat we kunnen doen is wachten op de resterende 849 leden, en dat is ook precies wat we gaan doen.
clown.gif


Bedankt voor het meespelen allemaal.
biggrin.gif


En vergeet over 12 dagen niet even in dit topic te kijken. [SIZE= 7px][ selecteer hier het Offtopic forum als je er niet in komt ][/SIZE]
shiny.gif


Groeten,

one2xs
 

Gamer

New member
Quote:
Als je weet dat we vandaag precies 300 dagen bestaan () kun je uitrekenen dat we gemiddeld 14 leden per dag hebben gehaald, en dan zouden we die 5000 leden na 361 dagen moeten halen, op 20 november.


aw ik heb 20 december xD
 

Marjolein

Miss Marjolein
Leuk grafiekje, nu weet ik nog niks
yummie.gif

En ik zit niet ver van 20 november af, dus heel spannend allemaal
wink.gif



Lennard:
En vergeet over 12 dagen niet even in dit topic te kijken.
Thnx
bloos.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Jesse:

Wouter:
wat is het cadeau eigenlijk ??? x)

5 punten volgens mij.

is helemaal nog niet bekend toch?


lennard:
Jij mag het zeggen. Degene die het dichtst bij zit krijgt een cadeau, wat voor cadeau laten we nog even stil.
 

Sjoerd

Active member
Marjolein:

Jesse:

Wouter:
wat is het cadeau eigenlijk ??? x)

5 punten volgens mij.

is helemaal nog niet bekend toch?


lennard:
Jij mag het zeggen. Degene die het dichtst bij zit krijgt een cadeau, wat voor cadeau laten we nog even stil.



Jesse bedoelt dat hij 5 punten geeft aan de winnaar
 

Sebas

Active member
Sjoerd:

Marjolein:

Jesse:

Klik om eerdere quotes te tonen


Wouter:
wat is het cadeau eigenlijk ??? x)





5 punten volgens mij.

is helemaal nog niet bekend toch?


lennard:
Jij mag het zeggen. Degene die het dichtst bij zit krijgt een cadeau, wat voor cadeau laten we nog even stil.



Jesse bedoelt dat hij 5 punten geeft aan de winnaar


volgends mij helemaal niet.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sjoerd:

Marjolein:

Jesse:

Klik om eerdere quotes te tonen


Wouter:
wat is het cadeau eigenlijk ??? x)





5 punten volgens mij.

is helemaal nog niet bekend toch?


lennard:
Jij mag het zeggen. Degene die het dichtst bij zit krijgt een cadeau, wat voor cadeau laten we nog even stil.



Jesse bedoelt dat hij 5 punten geeft aan de winnaar

Dan zou er moeten staan: 5 punten namens mij
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Marjolein:

Sjoerd:

Marjolein:

Klik om eerdere quotes te tonen


Jesse:

Wouter:
wat is het cadeau eigenlijk ??? x)

5 punten volgens mij.





is helemaal nog niet bekend toch?



Klik om eerdere quotes te tonen


lennard:
Jij mag het zeggen. Degene die het dichtst bij zit krijgt een cadeau, wat voor cadeau laten we nog even stil.







Jesse bedoelt dat hij 5 punten geeft aan de winnaar

Dan zou er moeten staan: 5 punten namens mij
emo.gif



typefout kan iedereen overkomen?
wink.gif
 
Bovenaan