Raad de Daat(um)

Lennard

Active member
Beste leden,

Op dit moment bestaat one2xs zon beetje 9 maanden. Opzich geen echt moment voor een feestje, ware het niet dat we op dit moment bijna 5.000 leden hebben. Of nouja, bijna… het zijn er 3.862 op moment van schrijven. Nog 1.140 te gaan dus. Dat zijn er heel wat, maar dat redden we vast wel binnen een maand. Toch? Of eerder twee maanden? Of misschien toch gewoon een jaar? Wie het weet mag het zeggen, en omdat niemand het weet en dus ook niemand het kán zeggen, hebben we een leuke – vonden wij in ieder geval – actie opgezet: Raad de Daat(um)! De enorm duidelijke titel ervan spreekt vast al voor zichzelf. Mocht dat niet zo zijn, hierbij een korte uitleg.

We moeten nog 1.140 leden. Hoe lang gaan we hier over doen? Jij mag het zeggen. Degene die het dichtst bij zit krijgt een cadeau, wat voor cadeau laten we nog even stil.
Als er twee personen zijn die er even ver vanaf zitten dan beslissen we op dat moment wat we doen, in ieder geval krijgen in dat geval beide personen iets.

Deelnemen is gratis, de prijs winnen ook. Uiteraard mag je maar één keer gokken, en wel op de speciale Raad de Daat-pagina.

Je geniale ingeving van Het Moment Waarop Het Zover Is kan je opgeven tot minimaal 15 september 23.59 uur. Misschien dat de pagina nog wat langer open blijft, maar dat hangt van de interesse en aandacht af.
Natuurlijk krijgt de 5000e gebruiker zelf ook een cadeau, maar omdat die gebruiker dit waarschijnlijk toch niet leest voordat hij lid wordt, laten we daar nog niets over los. Als hij dit wel leest voor hij zich aanmeldt: Meld je gewoon aan, dan zie je het vanzelf.
Het is wellicht vanzelfsprekend, maar ik meld het toch maar even; je mag gewoon je referrallink blijven promoten (die vind je hier; onderaan), maar een dubbelaccount aanmaken om er zo voor te zorgen dat de 5000 leden op jouw datum bereikt worden blijft natuurlijk verboden.

Nog even de kleine lettertjes die we voor jullie gewoon leesbaar houden:
- Gokken kan vóór 16 september; we houden de servertijd aan (op de Raad de Daat-pagina staat de huidige servertijd, de forumklok rechtsboven op de forum-homepage is NIET de servertijd). Deze datum kan echter veranderen; als het ledenaantal voor 16 september tot 4.250 stijgt dan wordt de stemdatum vervroegd; ik zal proberen dat dan zsm te laten weten zodat je nog de mogelijkheid hebt om te gokken)
- Je kunt je gok niet aanpassen; dingen als "het ging per ongeluk", "mijn broertje heeft voor me gegokt terwijl ik dat niet wilde", et cetera: Heel jammer, maar je eigen risico

Vragen kun je in dit topic kwijt.
Nog een keer de link om te gokken:
Raad de Daat

Veel succes allemaal,

Ruben & Lennard.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik vind het meestal zo dom dat de xste bezoeker iets krijgt...
Wat heeft die gebruiker meer gedaan dan al de andere bezoekers. En misschien is het niet eens een actieve gebruiker, en dan gaat de prijs verloren, maarja..

Ik zal eens gaan raden :D
 

Lennard

Active member
Rik:
Ik vind het meestal zo dom dat de xste bezoeker iets krijgt...
Wat heeft die gebruiker meer gedaan dan al de andere bezoekers. En misschien is het niet eens een actieve gebruiker, en dan gaat de prijs verloren, maarja..

Ik zal eens gaan raden :D
t Is ook meer het idee en om te vieren dat we een mijlpaal bereikt hebben.
Waarom eet je wel taart op je verjaardag maar niet 93 dagen erna? Das precies hetzelfde.
biggrin.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Leuke actie, hopen dat iedereen zijn reflink weer een beetje gaat promoten zodat het niet te lang duurt voordat we eraan zitten
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja, maar dan geef je ook de mensen die jou plezier in je leven hebben gegeven en die jou in leven hebben gehouden (lees opgevoed) een stuk taart.
Dus zou eigenlijk (beetje onhaalbaar) iedereen iets moeten krijgen bij 5000 leden
emo.gif
 

Lennard

Active member
Rik:
Ja, maar dan geef je ook de mensen die jou plezier in je leven hebben gegeven en die jou in leven hebben gehouden (lees opgevoed) hebben een stuk taart.
Dus zou eigenlijk (beetje onhaalbaar) iedereen iets moeten krijgen bij 5000 leden
emo.gif

Ja, en omdat dat onhaalbaar is krijgt iemand die de goede datum gokt ook wat.
biggrin.gif


t Is jammer dat we niet iedereen wat kunnen geven, maar 5.000 leden 0.01 geven heb je niks aan (en dat hebben jullie al op 1 april gehad kunnen hebben met mn extra kliklink
biggrin.gif
), terwijl t toch 50 euro kost. Niet dat 50 euro nou zo vreselijk veel is, maar het gaat ff om het idee.
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee oke, maar dat is dus mijn mening over het weggeven bij het xste lid..
yummie.gif

Wat je verder met die mening doet moet je zelf weten
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
@Rik: het is toch een gewoon een leuke ludieke actie?
De volgende keer verzinnen Lennard en Ruben gewoon iets zodat meer leden er van kunnen profiteren ( toch?....
hypocrite.gif
). De vorige keer was er ook het raad het getal waar 20 leden van geprofiteerd hebben.
 

Sjoerd

Active member
ik denk 1 januari 2009 om 0:00 uur

edit: er staat: Je hebt al gegokt op 20 september 2009 14:00 uur.
maar ik heb net gegokt...
 

Lennard

Active member
Marijnnn:
EDIT: Waarom Lennard & Ruben en geen Ruben & Lennard?
Pff, geen idee.. Ik had het bericht getypt en eerst alleen mijn naam eronder gezet, later er Ruben bij gezet en het zo laten staan.
 
Bovenaan