Recent nieuws

Timkb

New member
Als ik op het nieuws klik dan verdwijnt deze en komt de laatste 10 topics naar boven alleen als je bent ingelogd

Ik heb dit op hetvolgende
Mac OSX
Safari 4.0.5
FireFox 3.6
Opera 10

Windows (geen IE aangezien ik de N versie van win 07 gebruik)
Safari 4
Firefox 3.6
Chrome
Opera
 

Luukvdo

New member
En nu iets duidelijker. Ik snap niet echt wat je bedoeld
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Dat hij bij de dynamische versie het Laatste 10 topics waarin je gereageerd hebt bovenaan krijgt als hij Recente nieuws eronder sleept
emo.gif
 

Timkb

New member
Nee dat niet, je kan de links niet meer klikken want je sleept hem gelijk heen en weer.
 

Luukvdo

New member
Alemaalte bedoelt: klik met je rechtermuisknop
emo.gif

Overigens kun je hier kiezen om de dynamische homepage uit te zetten, dan heb je er geen last van
 

Timkb

New member
ja, heel irritant is dat ik vind die dynamische pagina veel fijner maar aan dat erger ik me behoorlijk.
 

Lennard

Active member
Dus zodra je er op klikt beweegt het meteen?
confused.gif


Ik heb hier (op Windows 7) FireFox, Google Chrome, Opera en Internet Explorer, en in alle browsers kan ik gewoon normaal alles aanklikken..
 

Timkb

New member
vaag, meerderen mensen schijnen dit probleem te hebben, ik heb ook windows7 firefox heb ik het en Safari en Opera Op Mac OSX Snow Leopard hetzelfde probleem Safari FireFox Opera
 

Erik

New member
Lennard:
Dus zodra je er op klikt beweegt het meteen?
confused.gif


Ik heb hier (op Windows 7) FireFox, Google Chrome, Opera en Internet Explorer, en in alle browsers kan ik gewoon normaal alles aanklikken..

Hier ook.
 

BasDev

Active member
Lennard:
Dus zodra je er op klikt beweegt het meteen?
confused.gif


Ik heb hier (op Windows 7) FireFox, Google Chrome, Opera en Internet Explorer, en in alle browsers kan ik gewoon normaal alles aanklikken..


Heb het zelfde maar nee altijd beweegt ie
 
Bovenaan