Referal acties

Timvz

New member
Beste one2xsers,

Het leek me wel leuk nu de welkomst actie is afgelopen om zeg maar een link in het menu komt te staan die heet: referal acties. Hier voegt bv: Lennard een actie toe waarbij je bijvoorbeeld punten kan verdienen door referals te werfen.

Stemmen:
(typ 1): Goed idee
(typ 2): Slecht idee + reden
yummie.gif


Timvz
 

Timvz

New member
arjan ik kweet het maar dat is niet echt wat ik bedoel ik bedoel zeg maar dat ze een actie toevoegen en dat er dan weer zoon lijst is met van wie de meeste referals (echte) heeft en aan het eind vand de maand wint iemand bijvoorbeeld 1 punt
 

Sjoerd

Active member
Jah, sponsor jij de punten even

Of ze kunnen wel maken dat Adverteerders acties kunnen sponsoren
en dat hun reclame er dan bij komt ofzo =d

dan zou ik wel ff een actie sponsoren
yummie.gif
 

Sebas

Active member
Ow een soort spel dat elke maand iemand kan winnen met de meeste refs?
Ik vind opzich wel een goed idee zo heb je ook nog dat mensen ook hun best doen om meer ref te krijgen omdat er een soort strijd komt
smile.gif
 

Sjoerd

Active member
ja
maar dan moet de prijs wel gesponsord worden door een Adverteerder die dan ook duidelijk bij de actie word vermeld.
 

Lennard

Active member
Dan krijgen we enkel inactieve referrals, we willen juist actieve referrals, omdat we aan inactieve niks hebben.
 

Sjoerd

Active member
Vind je het dan geen goede manier dat een Adverteerder het moet sponsoren.
Dan kost het jullie niks =d
 

Timvz

New member
wie zecht eigenlijk dat je door refs inactiefe leden krijgt. je zet namelijk je link ergens neer en alsiemand zich hierdoor aanmeld dan zal die zelf op delink geklikt moeten hebben en dus echt one2xs een goede site vinden. Dus dat betekend dat die ook vast weer actief blijft.
 

Lennard

Active member
Als we gaan belonen voor elke referral ipv elke actiéve referral, dan krijgen we meer inactieve leden, omdat sommige leden mensen gaan belonen om zich hier aan te melden.
Als je voor een actief lid zorgt dan belonen we dat al door er 0.2 punt voor te geven; belonen voor inactieve referrals gaat t niet worden, omdat we zelf dan ook meer uitgeven dan we binnen krijgen.
 

Sebas

Active member
Lennard:
Als we gaan belonen voor elke referral ipv elke actiéve referral, dan krijgen we meer inactieve leden, omdat sommige leden mensen gaan belonen om zich hier aan te melden.
Als je voor een actief lid zorgt dan belonen we dat al door er 0.2 punt voor te geven; belonen voor inactieve referrals gaat t niet worden, omdat we zelf dan ook meer uitgeven dan we binnen krijgen.


owja, had ik eigelijk niet aan gedacht. Maar misschien kan die 0.2 wel naar 0.3 ofzo zodat we toch iets meer voor krijgen want 1 punt duurt best lang met al die inactieve mensen
yummie.gif
 

Timvz

New member
Lennard:
Als we gaan belonen voor elke referral ipv elke actiéve referral, dan krijgen we meer inactieve leden, omdat sommige leden mensen gaan belonen om zich hier aan te melden.
Als je voor een actief lid zorgt dan belonen we dat al door er 0.2 punt voor te geven; belonen voor inactieve referrals gaat t niet worden, omdat we zelf dan ook meer uitgeven dan we binnen krijgen.


Lennard ik denk dat je me niet echt snapt wand ik bedoel dat bij die wedstrijd ook alleen maar ACTIEVE leden worden meegeteld snapie?
 

Lennard

Active member
Dat doen we als we weten wat we per lid verdienen.
Nu zijn we net opgestart en hebben we ook nog geen idee wat voor winst we op de lange termijn zullen draaien, en dus ook niet wat we qua beloningen kunnen en moeten hanteren om rendabel bezig te zijn.
 

Sebas

Active member
Timievz:

Lennard:
Als we gaan belonen voor elke referral ipv elke actiéve referral, dan krijgen we meer inactieve leden, omdat sommige leden mensen gaan belonen om zich hier aan te melden.
Als je voor een actief lid zorgt dan belonen we dat al door er 0.2 punt voor te geven; belonen voor inactieve referrals gaat t niet worden, omdat we zelf dan ook meer uitgeven dan we binnen krijgen.


Lennard ik denk dat je me niet echt snapt wand ik bedoel dat bij die wedstrijd ook alleen maar ACTIEVE leden worden meegeteld snapie?



maarja waaneer is dan iemand in zon actie active?
 

Sebas

Active member
Lennard:
Als hij 1 punt of meer heeft.


maar wat geeft het dan voor meerwaarde voor zon actie?
 
Bovenaan