Referral ideen

Timvz

New member
Hallo!,

ik heb 2 ideen.

1ste: Het leek mij leuk om te kunnen zien in iemands profiel hoeveel referrals die geene heeft.

2de: Misschien leuk idee om weer is referral wedstrijden te houden.?

Gr,
Tim
 

Robbert

New member
1. Wat is daar het praktisch nut van...? bij de meeste leden is dat volgensmij ook nog eens 0
2. Daar doe ik toch niet aan mee, maargoed wat wil niet zeggen dat andere leden het niet leuk vinden.
 

Timvz

New member
Robbert het heeft opzich niet erg veel nut alleen zijn het handigge toepassingen en over idee 2 idd
wink.gif
somige vinden het wel leuk
 

Wereldhotel

New member
Veel websites hebben ook Refferal kopen systeem, Als iemand dan bv een refferal koopt word er een random lid (die geen refferal is van iemand) als refferal gezet van dat lid die koopt. Misschien is dit ook iets voor one2xs?
Ik zou wel 2x bellen voor een refferal (Licht aan de prijs die one2xs vraagt als dit word uitgevoerd)
 

Mauriceb

New member
Dat komt van GHED..
Ik vindt dat we niet te hard van stapel moeten lopen, en alleen de Refferal wedstrijden moeten invoeren..
 

Freestyle

New member
Wereldhotel (link):
Veel websites hebben ook Refferal kopen systeem, Als iemand dan bv een refferal koopt word er een random lid (die geen refferal is van iemand) als refferal gezet van dat lid die koopt. Misschien is dit ook iets voor one2xs?
Ik zou wel 2x bellen voor een refferal (Licht aan de prijs die one2xs vraagt als dit word uitgevoerd)

Nee dat wil ik niet!
stel ik word referal van iemand. en die gene scamt en spamt enorm veel. kan ik er ook enorm onder lijden!
 

Wereldhotel

New member
Kevmaus (link):
Dat komt van GHED..
Ik vindt dat we niet te hard van stapel moeten lopen, en alleen de Refferal wedstrijden moeten invoeren..

Heeft GHED dat? Wist ik niet? Ik heb het idee van LinkJeRijk
yummie.gif



Freestyle (link):

Wereldhotel (link):
Veel websites hebben ook Refferal kopen systeem, Als iemand dan bv een refferal koopt word er een random lid (die geen refferal is van iemand) als refferal gezet van dat lid die koopt. Misschien is dit ook iets voor one2xs?
Ik zou wel 2x bellen voor een refferal (Licht aan de prijs die one2xs vraagt als dit word uitgevoerd)

Nee dat wil ik niet!
stel ik word referal van iemand. en die gene scamt en spamt enorm veel. kan ik er ook enorm onder lijden!


Tja... Daar heb je een punt. Ze kunnen maken dat je aleen refferal kan worden van iemand met 0 tolerantie niveau maar dat helpt niet
sadley.gif
Want iemand met 0 tolerantie niveau kan ook scammen. Dus laten we mijn idee maar vergeten
yummie.gif
 

Wiitse

New member
Ja inderdaad, en andersom is het ook. Ik heb 20% maar ik heb nog nooit iemand gescamt, alleen gespamt.
yummie.gif
Tolerentatie niveau heeft niets te maken met betrouwbaarheid.
wink.gif
 

Lennard

Active member
Freestyle (link):

Wereldhotel (link):
Veel websites hebben ook Refferal kopen systeem, Als iemand dan bv een refferal koopt word er een random lid (die geen refferal is van iemand) als refferal gezet van dat lid die koopt. Misschien is dit ook iets voor one2xs?
Ik zou wel 2x bellen voor een refferal (Licht aan de prijs die one2xs vraagt als dit word uitgevoerd)

Nee dat wil ik niet!
stel ik word referal van iemand. en die gene scamt en spamt enorm veel. kan ik er ook enorm onder lijden!

Wat heeft dat voor jou voor nadelen dan?

Maar je krijgt nu standaard 0,5 punt als die persoon actief wordt, dus veel mensen zullen er niet bellen in ruil voor een referral; dan zouden we het systeem zo moeten aanpassen dat degene van die de referral is 10% van zijn verdiensten krijgt ofzo.
 

Jeffreyy

Jeffrey
Kerem (link):
Lennard wilt natuurlijk een referral wedstrijd houden dan krijg hij meer leden
yummie.gif



Slim toch? (Op naar de 1.000.000!
emo.gif
)
 

Timvz

New member
Iidd , ik ben uberhoud leden aan het werven voor one2xs
wink.gif
vandaag weer 2 erbij . En darkspeedy enzow zijn ook ref van me .. Maar mij lijkt een ref wedstrijd wel leuk
biggrin.gif
 

Caner

Held
Jponsen (link):

Kerem (link):
Lennard wilt natuurlijk een referral wedstrijd houden dan krijg hij meer leden
yummie.gif



Slim toch? (Op naar de 1.000.000!
emo.gif
)



Overdrijven is geen optie
emo.gif
 

Timkb

New member
Over de referal website, dadelijk heeft iemand veel hoger dan het gemiddelde en wint die elke maand lijkt me geen goed plan wat je wel kan doen is p/m dus als ik al 5 refs heb en deze maand heb ik er 2 gekregen dat alleen die 2 mee tellen
 
Bovenaan